Strategie Pracy z Uczniem Cierpiącym na Lęk

Materiał cyfrowy

W dzisiejszych czasach coraz więcej uczniów zmaga się z lękiem i innymi problemami emocjonalnymi. Przygotowaliśmy zestaw materiałów, które mogą pomóc nauczycielom, terapeutom oraz rodzicom w pracy z uczniami doświadczającymi lęku.

Co zawiera nasz PDF?

1. Karty Pracy (13)

– Karty do zidentyfikowania emocji: Pomagają uczniom rozpoznawać i nazywać swoje emocje.

– Strategiczne karty relaksacyjne: Techniki relaksacyjne, które uczniowie mogą stosować w trudnych chwilach.

– Karty z pytaniami do refleksji: Umożliwiają uczniom przemyślenie swoich uczuć i doświadczeń.

2. Arkusze i Formularze: 23 dokumenty

– Monitor emocji: Arkusz, w którym uczniowie mogą na bieżąco oceniać swoje samopoczucie.

– Dziennik lęków: Uczniowie mogą zapisywać swoje obawy oraz sytuacje wywołujące lęk, a następnie omawiać je z nauczycielem lub terapeutą.

– Plan działania w sytuacjach lękowych: Arkusz, który pomaga uczniom zaplanować, jak sobie radzić w obliczu lęku.

3. **Przewodnik dla Nauczycieli:**

– Krótkie wprowadzenie na temat lęku u dzieci i młodzieży.

– Zalecenia dotyczące pracy z uczniami doświadczającymi lęku, w tym strategie wsparcia w klasie.

– Materiał dostępny jest w formacie PDF, co umożliwia łatwe drukowanie.

Nasz PDF stanowi cenne wsparcie dla nauczycieli i terapeutów, którzy pragną skutecznie pomóc uczniom radzić sobie z lękiem. Umożliwia to lepsze zrozumienie potrzeb emocjonalnych uczniów oraz wypracowanie skutecznych strategii wsparcia.

Kategorie ogólne Dokumentacja nauczyciela
Klasa/wiek Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych
Przedmiot Inne
Dokumenty
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 41 - 50
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności ponad 120 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

PaniAgnieszka

Nazywam się Agnieszka Banasik i jestem magistrem pedagogiki specjalnej o specjalności surdopedagogiki z arteterapią. Posiadam również licencjat z turystyki i rekreacji oraz ukończone studia podyplomowe z logopedii i nauczania historii i geografii. Obecnie kończę studia z oligofrenopedagogiki oraz rozpoczęłam studia z psychologii.Na co dzień pracuję z młodzieżą w szkole, dzieląc się swoją pasją do edukacji i wsparcia psychologiczno-pedagogicznego. Moje zaangażowanie i radość z pracy przekładają się na sukcesy edukacyjne moich podopiecznych.Materiały, które udostępniam, obejmują szeroki zakres tematów, w tym geografię, historię, pomoc psychologiczno-pedagogiczną oraz surdopedagogikę. Moje wieloletnie doświadczenie i wszechstronne wykształcenie czynią mnie niezastąpionym źródłem wiedzy i wsparcia dla uczniów oraz innych specjalistów.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *