Szkolny kalendarz adwentowy dla klas 1-3

Materiał cyfrowy

Szkolny Kalendarz Adwentowy dla klas 1–3

✨

Codzienny rytuał, który trwa tylko 5–8 minut, a przynosi morze radości i świątecznej magii!

🎄

Od 1 do 22 grudnia uczniowie wspólnie odkrywają tajemnice kalendarza adwentowego. Każdego dnia jedno dziecko losuje zagadkę związaną ze świętami lub zimą. Po odgadnięciu hasła nauczyciel czyta krótki fragment świątecznej historii, a klasa zdobywa kolejny element układanki. Z każdym dniem obrazek rośnie, a wraz z nim – radość, współpraca i oczekiwanie na Boże Narodzenie. Co daje ten projekt? – codzienny trening uważności i skupienia, – pielęgnowanie tradycji w prosty i ciepły sposób, – budowanie więzi klasowej, – rozwijanie wyobraźni i wrażliwości, – zero stresu dla nauczyciela – wszystko gotowe i zajmuje tylko chwilę! A finał? Gotowy obrazek, zakończenie świątecznej opowieści i mały upominek – symbol dobroci, która rodzi się w sercu każdego dziecka. To nie kolejny projekt do odhaczenia, tylko magiczny rytuał, który codziennie przypomina, że wspólne chwile są najpiękniejszym prezentem. Zamów szkolny kalendarz adwentowy i wprowadź w klasie świąteczną atmosferę bez pośpiechu i chaosu – z radością, uważnością i sercem❤️

.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3
Przedmiot Uroczystości
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .pdf
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 17
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 60 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Aleksandra Tkocz

Mamy e-MOC-je to nazwa naszego projektu edukacyjnego, który obejmuje materiały dla nauczycieli. Autorkami są nauczycielka języka polskiego i wychowania do życia w rodzinie z ponad 30-letnim stażem pracy w zawodzie - Aleksandra Tkocz oraz nauczycielka nauczania wczesnoszkolnego i wychowania do życia w rodzinie oraz pedagog specjalny i oligofrenopedagog, także z ponad 30-letnim stażem - Teresa Ochojska. Absolwentki pozytywnej psychologii studiów podyplomowych o kierunku: trener umiejętności psychospołecznych. Autorki i współautorki wielu innowacji pedagogicznych z tematyki dotyczącej  pracy z emocjami dzieci, poprawy relacji społecznych w środowisku szkolnym, dydaktyki języka polskiego, dydaktyki nauczania wczesnoszkolnego.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *