Ułamki zwykłe z kodami QR (klasa 4)

Karta pracy zawiera zadania tekstowe z dodawania i odejmowania ułamków zwykłych, które są zakodowane w kodach QR. Zadania możemy rozwiesić w sali lub rozłożyć na stolikach i potraktować jako stacje zadaniowe. W pliku dołączone są dwie karty odpowiedzi dla ucznia. Jedna z wypisanymi danymi z zadania, a druga bez. Nauczyciel może dobrać kartę pracy do każdego ucznia (np. z dostosowaniami), do grupy lub do całej klasy.

Dla kogo:

  • Uczniów szkół podstawowych (klasa 4)

 

Przeznaczenie:

  • Na lekcję, na której rozwiązujemy zadania tekstowe z dodawaniem i odejmowaniem ułamków zwykłych o tym samym mianowniku.
  • Na zastępstwa.
  • Do pracy grupowej lub samodzielnej.

 

Zestaw zawiera:

  • Karta pracy dla ucznia w dwóch wersjach (jedna z wypisanymi danymi, druga bez)
  • Dwie wersje zadań (zapisane w kodach QR lub normalnie)
  • Odpowiedzi do zadań
  • Instrukcję wykonania zadania

Zobacz inne nasze materiały:

Matematyczne koło fortuny

Gra planszowa z ułamkami (zwykłe i dziesiętne) dla klasy 5 i 6

Zadania na dobry początek: Pakiet 3 kart i 3 prezentacji dla klas 4, 5-6 i 7-8 – PROMOCJA!!!

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 6
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 15 - 30 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

przestrzenpozytywnejedukacji

Cześć! Nazywam się Ola Jakubczak, jestem matematyczką, absolwentką psychologii pozytywnej i twórczynią Przestrzeni Pozytywnej Edukacji. Razem z Dorotą Walter (również matematyczką) sprawiamy, że nauka matematyki jest łatwiejsza, a także dbamy o wyposażenie ucznia w kompetencje przyszłości, umiejętności przydatne w dalszej edukacji, pracy i życiu codziennym.

Naszą misją jest odczarowanie matematyki i edukacji. Tworzymy przestrzeń pozwalającą uczniom poczuć się pewnie i rozwinąć skrzydła. Dbamy o to, aby lekcje były ciekawe, angażujące, tworzymy własne materiały edukacyjne, gry oraz zabawy matematyczne. Nieustannie się rozwijamy, szukamy nowych form i metod nauczania, żeby każda lekcja była niezwykłą, pełną pozytywnych emocji, przygodą. Ucząc matematyki, uczymy kompetencji potrzebnych uczniom w kolejnych etapach nauki, pracy i życiu. Poza treściami matematycznymi i przygotowaniem do egzaminu, uczymy planowania nauki, tworzenia notatek, metod efektywnego uczenia się, sposobów na motywację, radzenie sobie ze stresem egzaminacyjnym i wielu innych potrzebnych umiejętności.

Wspieramy również rodziców i nauczycieli, ich rozwój, dbanie o siebie, swoje granice aby mogli czuć się spełnieni i szczęśliwi oraz mieli siłę, wiedzę i umiejętności potrzebne do wsparcia ucznia w procesie edukacji. Szerzymy edukację pozytywną, czyli opartą na zasobach, w atmosferze empatii, szacunku i akceptacji, bo wiemy, że to najlepsza droga, a zmieniając swoje “podwórko”, przyczyniamy się do czegoś większego i tym samym mamy wpływ na obraz edukacji w Polsce.

To od nas zależy jak będzie wyglądało jutro ?

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *