Walentynki na biologii – w zestawie taniej!
Z okazji Walentynek zadania specjalne dla Państwa uczniów do użycia na lekcjach biologii i nie tylko! Pytania, które doskonale nadadzą się do podsumowania. Atrakcyjna forma pozwalająca ćwiczyć umiejętności kodowania.
W efekcie powstają walentynkowe grafiki 🙂
Nad tworzeniem tego materiału spędziłam duużo czasu, ale było warto!
Nauczyciel daje uczniom kartki z pytaniami, może też dać kartkę w kratkę (wszystko w materiale), ewentualnie w celu oszczędzania papieru uczniowie mogą użyć kartek w kratkę z zeszytów.
Przykładowe pytanie:
Czy dobór naturalny jest sterowany przez ludzi?
TAK – pokoloruj na czarno pola I19, i20, I21, I22, I23, I24, H21, H22
NIE – pokoloruj na czerwono pola I19, i20, I21, I22, I23, I24, H21, H22
Zadania można wykonać zarówno w klasie, jak i podczas edukacji zdalnej.
W zestawie oczywiście wszystkie potrzebne materiały oraz odpowiedzi dla nauczyciela 🙂
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Biologia |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | edukacja zdalna, Gra, kodowanie, kolorowanka, łamigłówki, pomocedydaktyczne, sprawdzian, test, walentynki, zabawa, zadania, zestaw |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Dzień motyla 14.03/ Dzień Autyzmu/ Wiosna
Dzień gier planszowych
Karta pracy do filmu „Zdumiewająca historia Henry’ego Sugara”
Bardzo mi miło, cieszę się, że idzie w świat i pomaga innym! Dziękuję, że poświęciła Pani chwilę na ten komentarz, to wiele dla mnie znaczy ???