Z okazji Walentynek zadania specjalne dla Państwa uczniów do użycia na lekcjach biologii i nie tylko! Pytania, które doskonale nadadzą się do podsumowania działu ewolucja. Atrakcyjna forma pozwalająca ćwiczyć umiejętności kodowania.
W efekcie powstaje walentynkowa grafika 🙂
Nad tworzeniem tego materiału spędziłam duużo czasu, ale było warto!
Nauczyciel daje uczniom kartki z pytaniami, może też dać kartkę w kratkę (wszystko w materiale), ewentualnie w celu oszczędzania papieru uczniowie mogą użyć kartek w kratkę z zeszytów.
Przykładowe pytanie:
Czy dobór naturalny jest sterowany przez ludzi?
TAK – pokoloruj na czarno pola I19, i20, I21, I22, I23, I24, H21, H22
NIE – pokoloruj na czerwono pola I19, i20, I21, I22, I23, I24, H21, H22
Zadania można wykonać zarówno w klasie, jak i podczas edukacji zdalnej.
W zestawie oczywiście wszystkie potrzebne materiały oraz odpowiedzi dla nauczyciela 🙂
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 8 |
Przedmiot | Biologia |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | edukacja zdalna, Gra, kodowanie, kolorowanka, łamigłówki, pomocedydaktyczne, sprawdzian, test, walentynki, zabawa, zadania |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Recenzje
By Marta on
Super pomoc na lekcję powtórzeniową , lub sprawdzian polecam
Dla 43 z 76 osób ta recenzja była pomocna.
Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje
Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź