What are you talking about? – gra opisowa po angielsku (poziom B2)

Materiał cyfrowy

What are you talking about? – gra opisowa po angielsku (poziom B2)

Materiał „What are you talking about?” to angażująca gra językowa rozwijająca umiejętność swobodnego mówienia, parafrazowania i rozumienia ze słuchu na poziomie B2.

Zasady są proste, ale wymagają kreatywności i płynności językowej:
Jeden z graczy – „describer” (opisujący) – wybiera obrazek i opisuje go własnymi słowami, nie używając nazwy przedmiotu ani nie pokazując go na planszy.
Pozostali gracze uważnie słuchają i próbują odgadnąć, o czym mowa, korzystając z kontekstu i detali zawartych w opisie.

W zestawie znajdują się 2 strony słownictwa obrazkowego, które można wykorzystać jako plansze do gry, materiał konwersacyjny lub narzędzie do utrwalania i rozwijania bogatego zasobu leksykalnego.

Gra doskonale sprawdzi się podczas lekcji konwersacyjnych, zajęć komunikacyjnych oraz pracy w grupach – wspiera spontaniczną wypowiedź, uczy parafrazowania, a jednocześnie rozwija umiejętność logicznego i precyzyjnego opisu w języku angielskim.

Kategorie ogólne Zajęcia pozalekcyjne
Klasa/wiek Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych
Przedmiot Angielski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .jpg
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 5
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 15 - 30 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

okreative

Od ponad 12 lat pracuję w edukacji jako filolog angielski, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej oraz oligofrenopedagog. Praca z dziećmi to dla mnie nie tylko zawód, ale przede wszystkim źródło radości i inspiracji.
W nauczaniu stawiam na innowacyjne podejście – lekcja ma być nie tylko przekazywaniem wiedzy, ale także przestrzenią do rozmów, zabawy i wspólnego odkrywania świata. Tworzę materiały, które pomagają rozwijać kreatywność, samodzielne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów.
 
Wierzę, że edukacja powinna dawać uczniom możliwość wyrażania siebie i swojego punktu widzenia. Dlatego każdy mój materiał ma na celu pobudzać ciekawość, zachęcać do działania i sprawiać, że nauka staje się przyjemnością.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *