GALERIA | |
Kategorie ogólne | Rozwój nauczyciela/Kursy/Szkolenia/Webinary |
Klasa/wiek | 2-3 lata, 3-4 lata, 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat |
Przedmiot | Wychowanie do życia w rodzinie |
Dokumenty | .docx |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne, Pedagog specjalny, Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, zadania, zadanie, zadaniespecjalne |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 101 lub więcej |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | ponad 120 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Szukasz inspiracji do prowadzenia zajęć rewalidacyjnych? Mamy coś specjalnego dla Ciebie! Przygotowałam kompletny zestaw wpisów do dziennika z praktycznymi opisami i strategiami pracy z dziećmi z trudnościami komunikacyjnymi.
Co znajdziesz w zestawie?
2 rodzaje wpisów:
Krótkie, jednozdaniowe – idealne do szybkiej dokumentacji
Rozbudowane – z opisem zajęć, reakcją dziecka, indywidualizacją i podsumowaniem efektywności
BONUS: Strategie wspierania i rozwijania umiejętności komunikacyjnych u dzieci – praktyczne wskazówki, które zastosujesz od razu w swojej pracy!
Dla kogo?
Nauczycieli, logopedów, terapeutów i specjalistów zajęć rewalidacyjnych.
Dzięki temu zaoszczędzisz czas, a Twoja dokumentacja będzie kompletna i zgodna z wymaganiami.
Dlaczego warto?
Zyskaj gotowe wpisy do codziennej pracy
Zainspiruj się
Zadbaj o swoją dokumentację i skorzystaj z przykładów
Zamów teraz – napisz do mnie w wiadomości prywatnej!
Przykład wpisu jednoznadniowego:
14 września
„Dziecko z pomocą nauczyciela sformułowało trzy zdania opisujące obrazek przedstawiający scenkę z placu zabaw. Powiedziało: 'Dziewczynka biega’, 'Chłopiec ma piłkę’, 'Mama stoi’. Przy użyciu gestów i wskazywania obrazków nauczyciel naprowadzał dziecko na odpowiednie słowa. Ćwiczenie to wspierało zarówno rozwój mowy, jak i logiczne myślenie.”
16. Wpis dotyczący wzbogacania słownictwa
Opis zajęć:
„Ćwiczenie polegało na identyfikacji i nazywaniu zwierząt przy pomocy zestawu zabawek przedstawiających różne gatunki.”
Reakcja dziecka i postępy:
„Dziecko poprawnie nazwało kilka zwierząt, takich jak „kot” i „pies”, ale przy bardziej skomplikowanych nazwach, np. „żyrafa”, potrzebowało wskazówek. Na zakończenie ćwiczenia samodzielnie wymówiło „lew”.”
Indywidualizacja:
„Zastosowano mały zestaw zwierząt, zaczynając od najprostszych nazw. Zachęcano dziecko poprzez naśladowanie dźwięków wydawanych przez zwierzęta.”
Czas i zaangażowanie:
„Dziecko brało udział w zabawie przez 15 minut, okazując zainteresowanie i radość.”
Podsumowanie efektywności:
„Ćwiczenie wzbogaciło słownictwo dziecka i zachęciło do werbalnej komunikacji. Zaleca się powtórzenie z większym zestawem zwierząt.”
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź