Scenariusz zajęć: Współpraca, budowanie zaufania w grupie
Chcesz, żeby Twoja grupa lepiej się zintegrowała i zaczęła działać jak zespół?
Mamy dla Ciebie gotowy scenariusz zajęć o współpracy – sprawdzony w praktyce i pełen angażujących ćwiczeń.
Materiał może być:
🔶 kontynuacją scenariusza „Poznajemy się, zajęcia integrujące grupę”
🔶 albo samodzielną propozycją na zajęcia integracyjne czy socjoterapeutyczne.
Co zyskasz, prowadząc zajęcia?
🔶 dzieci nauczą się współpracować i wspierać,
🔶doświadczą, że razem tworzą grupę,
🔶 wzmocnią poczucie odpowiedzialności za siebie i innych,
🔶 poznają wartość pracy zespołowej w przyjaznej i bezpiecznej atmosferze.
To prosty sposób, by Twoja klasa czy grupa stała się bardziej zgrana, otwarta i chętna do wspólnego działania.
Bo współpraca to fundament dobrych relacji – i my dajemy Ci narzędzie, by ją rozwijać!
Przedstawiamy scenariusz zajęć w pdf, gotowy do wykorzystania na zajęciach. Scenariusz zawiera cele zajęć i materiały potrzebne do zajęć oraz przebieg zajęć, tzn. opisane 13 aktywności/zabaw.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
| Klasa/wiek | 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | bezpieczeństwo, edukacja wczesnoszkolna, emocje, Godzina wychowawcza, konspektyzajęć, scenariusz, Trening umiejętności społecznych, TUS, warsztaty |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 4 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 90 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Krokodyl, chleb i milczenie – trening czytania ze zrozumieniem ,,Zemsty” A. Fredry
HIT! Breaking news! Balladyna – znajdź błędy w wypowiedzi reporterki.
Prezentacja: „Kiedy milczenie boli – skuteczna komunikacja i wsparcie dla uczniów w kryzysie samobójczym”
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź