Szukacie praktycznego narzędzia do monitorowania postępów swoich uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną?
Mam coś specjalnie dla Was!

Liczy aż 20 stron pełnych miejsc do notowania w 12 kluczowych obszarach:

Duża motoryka (postawa, lokomocja, koordynacja ruchów)

Mała motoryka (koordynacja rąk, wzrokowo-ruchowa, manipulacja)

Aktywność własna (niekierowana)

Koncentracja uwagi (czas i rodzaj skupienia)

Współdziałanie w różnych sytuacjach (czas trwania, formy)

Opanowywanie nowych umiejętności (tempo, trwałość, stopień trudności)

Dominujący nastrój i emocje

Gotowość do kontaktów (rodzaje, kierunek)

Umiejętności samoobsługowe

Udział w czynnościach porządkowych

Zachowania trudne (opis sytuacji, reakcje)

Sposoby komunikowania się
+

inne zachowania warte odnotowania
Dlaczego warto?

Praktyczny format ułatwiający regularne notatki

Przejrzysty układ z wydzielonymi sekcjami dla 12 obszarów

Profesjonalna dokumentacja, przydatna w rozmowach z rodzicami, specjalistami i zespołem orzekającym

Szybkie wychwycenie trudności i sukcesów w rozwoju ucznia
Zamów teraz i zyskaj:
Inspiracje i gotowy przyklad
Profesjonalne wsparcie w pracy z uczniem ze złożonymi deficytami rozwojowymi
Razem możemy zbudować lepszą przyszłość dla naszych podopiecznych!

Zeszyt obserwacji uczestnika zajęć rewalidacyjno-wychowawczych
Rewalidacja i wychowanie specjalne
Monitorowanie postępów ucznia z niepełnosprawnością sprzężoną
Dokumentacja pedagogiczna i terapeutyczna
Terapia zajęciowa i edukacja specjalna
Specjalne potrzeby edukacyjne (SPE)
Uczeń z deficytami rozwojowymi
Pedagogika specjalna i rewalidacja
Zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze – narzędzia i materiały
Wspieranie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością
Komunikacja alternatywna (AAC) w edukacji
Integracja sensoryczna i rehabilitacja
Zachowania trudne – sposoby obserwacji i dokumentacji
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź