
Czy wiesz, że to, jak uczymy, ma większe znaczenie niż czego uczymy?
Zrozumienie mechanizmów działania mózgu to fundament efektywnego nauczania i uczenia się. Podczas tego webinaru odkryjesz, jak wykorzystać wiedzę neurobiologiczną, by wspierać koncentrację, zapamiętywanie i motywację – zarówno swoją, jak i uczniów. Dowiesz się, jak projektować aktywności zgodne z naturalnym rytmem mózgu, by nauka była bardziej angażująca i trwała.
Dla kogo?
Dla nauczycieli, edukatorów i wszystkich, którzy chcą uczyć mądrzej..
👉 Dołącz do webinaru i odkryj, jak uczyć w zgodzie z mózgiem – nie wbrew niemu!
Zapisz się już dziś i zobacz, jak drobne zmiany w sposobie nauczania mogą przynieść wielkie efekty.
Kiedy?
16 pażdziernika, godzina 18.00, link do zapisu otrzymasz klikając poniżej
O prowadzącej: Alicja Soszka
Alicja Soszka to pasjonatka edukacji wizualnej i nauczycielka języka angielskiego, która wierzy, że obraz ułatwia zrozumienie i zapamiętywanie.
Prowadzi A’la AKADEMIA – notatki wizualne, w ramach której tworzy autorskie materiały edukacyjne: sketchnotki, wizualne notatki gramatyczne, plakaty motywacyjne, gry językowe oparte na obrazach i inne aktywności wspierające naukę przez wizualizację.
Dlaczego akurat wizualizacja?
- Alicja uważa, że notatki wizualne są potężnym narzędziem dla mózgu — łączą element graficzny z treścią, wspierając proces zapamiętywania
- Często tworzy swoje materiały w czerni i bieli, zostawiając miejsce na dopisanie lub rozbudowanie pomysłów przez ucznia lub nauczyciela
- Jej materiały są projektowane tak, by pasowały do szkolnego programu nauczania z języka angielskiego (różne klasy, różne poziomy)
W edukacji zawodowo działa od lat — uczy dzieci i młodzież w szkołach oraz realizuje projekty samodzielnie, tworząc materiały cyfrowe i prowadząc warsztaty.
Jej misją jest:
„Rysuję, żeby uczyło się lepiej”
Dzięki Alicji nauczyciele i uczniowie mogą korzystać z oryginalnych, wizualnych narzędzi, które zmieniają naukę w bardziej angażujące i przyjemne doświadczenie.
