Na Onet.pl opowiadamy o przedsiębiorczej postawie nauczycieli

Już drugi raz gościliśmy na portalu onet.pl, opowiadając o pozytywnych zmianach, tworzących się, dzięki przedsiębiorczym nastawieniu edukatorów i nauczycieli. Jak zostać edupreneurem w Polsce? Wspólnie ze współzałożycielkami naszej platformy: Anną Gaile i Natalią ludiną oraz naszymi Autorkami: Magdą Łukasik, Mariolą Dyl i Martą Czyrkiewicz opowiedzieliśmy o możliwościach jakie dają platformy edukacyjne i social media. Link do artykułu znajdziesz TUTAJ

„Pozytywne jest to, że w Polsce, aby zostać przedsiębiorcą, nie trzeba od razu otwierać własnej firmy – wielu nauczycieli korzysta z działalności nierejestrowanej (teraz jej limit to 1505 zł miesięcznie), co uwalnia od większości biurokratycznych momentów prowadzenia własnego biznesu. Nauczyciele początkowo robią to, jak hobby lub dla dodatkowego dochodu. Mamy jednak wielu nauczycieli, dla których sprzedaż autorskich prac stopniowo staje się ważnym/głównym źródłem dochodu i dopiero wtedy decydują się na własny biznes. Jako platforma uwalniamy sprzedawców od problemów technicznych związanych ze sprzedażą, pomagamy w promocji i marketingu ich produktów i dajemy klienta, bo klient wie, że na naszej platformie na pewno znajdzie to, co potrzebuje (mamy już 6000 materiałów). Co więcej, dołączając do nas, nauczyciele dołączą do kreatywnej społeczności związanej z edukacją — tworzymy treści przydatne w zawodzie nauczyciela- prowadzimy fajne spotkania wideo z nauczycielami, uczestniczymy w konferencjach, tworzymy blog o życiu i problemach nauczycieli.” (Fragment artykułu: „Przedsiębiorcze nastawienie nauczycieli może zmienić edukację” Onet.pl)

Przeczytaj artykuł na Onet.pl! A oto zagadnienia, które poruszyliśmy:

  • Czy nauczyciel może wejść w buty przedsiębiorcy
  • Jakie korzyści płyną z przedsiębiorczej postawy
  • Jakie korzyści płyną ze współpracy z platformą zlotynauczyciel.pl
  • Jak wyjść ze swoją marką do nauczycieli z całego świata
  • Jak podać wiedzę, aby najłatwiej ją przyswoić
  • Jak być inspiracją dla innych nauczycieli i uczniów
  • Jak rozwijać swoją edukacyjną markę

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *