FUTURE READY TEEN, Part 2. Mini e-book dla nastolatków

FUTURE READY TEEN, Część 2. Mini e-book dla nastolatków

Wspieraj swoich uczniów w nauce angielskiego i odkrywaniu ścieżek kariery!

Szukasz sposobu, aby zaangażować uczniów w naukę angielskiego i jednocześnie pomóc im w eksplorowaniu przyszłych ścieżek zawodowych? FUTURE TEEN: Career Exploration Mini-Guide  to idealne narzędzie do Twojej klasy!

Stworzony dla nauczycieli języka angielskiego, którzy chcą, aby nauka była zarówno praktyczna, jak i inspirująca, ten przewodnik pomaga uczniom szkół ponadpodstawowych:

✅ Rozwijać umiejętności komunikacyjne poprzez interaktywne ćwiczenia
✅ Poszerzać słownictwo dzięki angażującym treściom związanym z karierą
Odkrywać swoje mocne strony i poznawać różne ścieżki zawodowe – wszystko po angielsku!

Dzięki ciekawym aktywnościom, ćwiczeniom autorefleksji i historii z lukami do uzupełnienia, uczniowie nie tylko udoskonalą swój angielski, ale też zyskają jasność co do swojej przyszłości.

🔹 Zero nudnych wykładów!
🔹 Idealne dla uczniów na poziomie średnio zaawansowanym i zaawansowanym
🔹 Dostosowane do rzeczywistych umiejętności i edukacji przyszłości

Pomóż swoim uczniom kierować swoją przyszłością – i rozwijać angielski przy okazji!

Kategorie ogólne Szkoła ponadpodstawowa
Klasa/wiek Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Angielski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 5
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 15 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności Materiał może być wykorzystany przez nauczyciela na lekcji języka angielskiego lub lekcji wychowawczej, lub też zadany uczniom do przejrzenia w domu. Uczeń może wykonać zadania samodzielnie.

M.E.T.A. Mastering Education Through Awareness

Mastering Education Through Awareness – Przewodnik dla nauczycieli rozwijający krytyczne myślenie, metapoznanie i refleksyjne uczenie się to 60 (lub 30) interaktywnych scenariuszy lekcji bazujących na współpracy uczniów, które można wkomponować w dowolne plany lekcji lub dostosować do własnych potrzeb – bez zastępowania obowiązującego programu nauczania! Scenariusze „jak to zrobić” wspomagają nauczycieli dostarczając im narzędzi do pracy z uczniami, kształtowania ich metapoznania, rozwijania umiejętności myślenia krytycznego oraz wprowadzania refleksyjnego uczenia się. Strategia M.E.T.A. była stosowana przez dekady w nauczaniu języka angielskiego przez Beatę Mirecką-Jakubowską – doświadczoną edukatorkę, długoletnią nauczycielkę i egzaminatorkę programu IB English B. Przez wiele lat Beata integrowała rozwijanie umiejętności uczenia się przez całe życie z programami nauczania języka angielskiego, promując rozwój myślenia ukierunkowanego na wzrost (growth mindset) oraz wspierając zdobywanie szerokiego wachlarza kompetencji XXI wieku podczas nauki języka. Książka M.E.T.A. Mastering Education Through Awareness – Przewodnik dla nauczycieli rozwijający krytyczne myślenie, metapoznanie i refleksyjne uczenie się została napisana przez Beatę oraz Katarzynę Pelc, doświadczoną nauczycielkę języka angielskiego z ponad 20-letnim stażem pracy w polskich szkołach publicznych. Kasia jest egzaminatorką egzaminu maturalnego z języka angielskiego oraz egzaminów Cambridge na poziomach FCE, CAE i CPE. Ponadto jest trenerką rozwoju kompetencji międzykulturowych w Europejskiej Federacji na rzecz Nauki Międzykulturowej oraz regionalną koordynatorką Programów Międzykulturowych AFS w regionie kieleckim. Autorka licznych artykułów naukowych i edukacyjnych, występowała na wielu konferencjach krajowych i międzynarodowych.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *