FUTURE READY TEEN, Part 4. Mini e-book dla nastolatków

FUTURE READY TEEN, Część 4. Mini e-book dla nastolatków

 

Wspieraj swoich uczniów w nauce angielskiego i odkrywaniu ścieżek kariery!

Szukasz sposobu, aby zaangażować uczniów w naukę angielskiego i jednocześnie pomóc im w eksplorowaniu przyszłych ścieżek zawodowych? FUTURE TEEN: Career Exploration Mini-Guide  to idealne narzędzie dla Twoich uczniów!

 

 Stworzony dla nauczycieli języka angielskiego, którzy chcą, aby nauka była zarówno praktyczna, jak i inspirująca, ten przewodnik pomaga uczniom szkół ponadpodstawowych:

Rozwijać umiejętności komunikacyjne poprzez interaktywne ćwiczenia
Poszerzać słownictwo dzięki angażującym treściom związanym z karierą
 Odkrywać swoje mocne strony i poznawać różne ścieżki zawodowe – wszystko po angielsku!

 

Dzięki ciekawym aktywnościomćwiczeniom autorefleksji i historii z lukami do uzupełnienia, uczniowie nie tylko udoskonalą swój angielski, ale też zyskają jasność co do swojej przyszłości.

🔹 Zero nudnych wykładów!
🔹 Idealne dla uczniów na poziomie średnio zaawansowanym i zaawansowanym
🔹 Dostosowane do rzeczywistych umiejętności i edukacji przyszłości

 

Pomóż swoim uczniom kierować swoją przyszłością – i rozwijać angielski przy okazji!

Kategorie ogólne Szkoła ponadpodstawowa
Klasa/wiek Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Angielski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 4
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 15 - 30 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności Materiał może być wykorzystany przez nauczyciela na lekcji języka angielskiego lub lekcji wychowawczej, lub też zadany uczniom do przejrzenia w domu. Uczeń może wykonać zadania samodzielnie.

M.E.T.A. Mastering Education Through Awareness

Mastering Education Through Awareness – Przewodnik dla nauczycieli rozwijający krytyczne myślenie, metapoznanie i refleksyjne uczenie się to 60 (lub 30) interaktywnych scenariuszy lekcji bazujących na współpracy uczniów, które można wkomponować w dowolne plany lekcji lub dostosować do własnych potrzeb – bez zastępowania obowiązującego programu nauczania! Scenariusze „jak to zrobić” wspomagają nauczycieli dostarczając im narzędzi do pracy z uczniami, kształtowania ich metapoznania, rozwijania umiejętności myślenia krytycznego oraz wprowadzania refleksyjnego uczenia się. Strategia M.E.T.A. była stosowana przez dekady w nauczaniu języka angielskiego przez Beatę Mirecką-Jakubowską – doświadczoną edukatorkę, długoletnią nauczycielkę i egzaminatorkę programu IB English B. Przez wiele lat Beata integrowała rozwijanie umiejętności uczenia się przez całe życie z programami nauczania języka angielskiego, promując rozwój myślenia ukierunkowanego na wzrost (growth mindset) oraz wspierając zdobywanie szerokiego wachlarza kompetencji XXI wieku podczas nauki języka. Książka M.E.T.A. Mastering Education Through Awareness – Przewodnik dla nauczycieli rozwijający krytyczne myślenie, metapoznanie i refleksyjne uczenie się została napisana przez Beatę oraz Katarzynę Pelc, doświadczoną nauczycielkę języka angielskiego z ponad 20-letnim stażem pracy w polskich szkołach publicznych. Kasia jest egzaminatorką egzaminu maturalnego z języka angielskiego oraz egzaminów Cambridge na poziomach FCE, CAE i CPE. Ponadto jest trenerką rozwoju kompetencji międzykulturowych w Europejskiej Federacji na rzecz Nauki Międzykulturowej oraz regionalną koordynatorką Programów Międzykulturowych AFS w regionie kieleckim. Autorka licznych artykułów naukowych i edukacyjnych, występowała na wielu konferencjach krajowych i międzynarodowych.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *