Ćwiczenia na pamięć i koncentrację dla nastolatków. Część 2

Materiał cyfrowy
Ten zestaw jest dla Ciebie, jeśli:
  • jesteś nauczycielem
  • jesteś pedagogiem, psychologiem lub nauczycielem wspomagającym
  • pracujesz z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych
  • prowadzisz zajęcia dla dzieci i młodzieży
  • prowadzisz rewalidację, zajęcia wyrównawcze lub socjoterapię
  • jesteś rodzicem nastolatka

    Co zawiera zestaw?
    • ćwiczenia na koncentrację uwagi
    • karty pracy dla nastolatka
    • szybkie czytanie
    • słowotwórstwo
    • zagadki logiczne dla dzieci
    • ćwiczenia na pamięć dla dzieci
    • ćwiczenia koncentracji uwagi i spostrzegawczości
    • mnemotechniki karty pracy
    • logiczne myślenie ćwiczenia
    • nauka szybkiego czytania
    • ćwiczenie pamięci
    Przykładowe polecenia
    • Znajdź różnicę 
    • Rysuj w odbiciu lustrzanym
    • W ciągu cyfr znajdź i podkreśl „342”
    • Napisz synonim do podanego słowa
    • Rozwiąż sudoku
    • Rysuj oburącz
    • Przypatrz się, zasłoń a następnie przerysuj z pamięci
    • Z rozsypanki słów ułóż zdania
    • Znajdź ukryte słowa
    • Co ukrywa się pod figurami?
    • Ułóż zdania znając jedynie pierwsze litery słów
    Ćwiczenia pamięci i koncentracji dla nastolatków  sprawdzą się szczególnie:
    • na zajęciach rewalidacyjnych 
    • podczas zajęć w ramach tzw. „brain break”
    • jako przerywnik pomiędzy jednym zadaniem a drugim
    • dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych
    • dla uczniów, którzy zwykle wcześniej kończą pracę i się nudzą
    • na terapii pedagogicznej
15.00PLN – Dodaj do koszyka Do ceny należy doliczyć 5% podatku
Kategorie ogólne NOWOŚĆ! Zestawy na cały rok szkolny
Klasa/wiek Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Edukacja społeczna
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .jpg
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , ,
Instrukcja

Nauczony06

Nazywam się Paulina Kukiełka.
Oswajam trudną naukę a następnie mówię jak to robić na swoim blogu.
Innymi słowy uczę innych jak uczyć się tak, żeby zapamiętywać.
Moim głównym źródłem wiedzy są książki, badania naukowe oraz praca nad własnymi błędami. Praktykuję zdobytą wiedzę wdrażając nowe metody oraz techniki do nauki własnej. Dzięki temu w 8 miesięcy ( po 6 letniej przerwie od nauki !) udało mi się „przeskoczyć” z poziomu
A1 do B2 w języku angielskim.
Nie wierzę we wrodzony talent do
uczenia się.
Wierzę w dobrze opracowaną
strategię.

Musisz się zalogować i musiałes pobrać ten plik, aby wysłać recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.