Ćwiczenie pamięci i koncentracji uwagi nastolatków część 1

Materiał cyfrowy
Karty pracy dla dzieci do druku
Ten zestaw jest dla Ciebie, jeśli:
  • jesteś nauczycielem
  • jesteś pedagogiem, psychologiem lub nauczycielem wspomagającym
  • pracujesz z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych
  • prowadzisz zajęcia dla dzieci i młodzieży
  • prowadzisz rewalidację, zajęcia wyrównawcze lub socjoterapię
  • jesteś rodzicem nastolatka
Co zawiera zestaw?
  • ćwiczenia na koncentrację uwagi
  • karty pracy dla nastolatka
  • szybkie czytanie
  • słowotwórstwo
  • zagadki logiczne dla dzieci
  • ćwiczenia na pamięć dla dzieci
  • ćwiczenia koncentracji uwagi i spostrzegawczości
  • mnemotechniki karty pracy
  • logiczne myślenie ćwiczenia
  • nauka szybkiego czytania
  • ćwiczenie pamięci
Przykładowe polecenia
  • Znajdź różnicę 
  • Rysuj w odbiciu lustrzanym
  • W ciągu cyfr znajdź i podkreśl „342”
  • Napisz synonim do podanego słowa
  • Rozwiąż sudoku
  • Rysuj oburącz
  • Przypatrz się, zasłoń a następnie przerysuj z pamięci
  • Z rozsypanki słów ułóż zdania
  • Znajdź ukryte słowa
  • Co ukrywa się pod figurami?
  • Ułóż zdania znając jedynie pierwsze litery słów
Ćwiczenia pamięci i koncentracji dla nastolatków  sprawdzą się szczególnie:
  • na zajęciach rewalidacyjnych 
  • podczas zajęć w ramach tzw. „brain break”
  • jako przerywnik pomiędzy jednym zadaniem a drugim
  • dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych
  • dla uczniów, którzy zwykle wcześniej kończą pracę i się nudzą
  • na terapii pedagogicznej
Kategorie ogólne Zajęcia kreatywne
Klasa/wiek Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Rozwój społeczno-emocjonalny
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .jpg
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Nauczony06

Nazywam się Paulina Kukiełka.
Oswajam trudną naukę a następnie mówię jak to robić na swoim blogu.
Innymi słowy uczę innych jak uczyć się tak, żeby zapamiętywać.
Moim głównym źródłem wiedzy są książki, badania naukowe oraz praca nad własnymi błędami. Praktykuję zdobytą wiedzę wdrażając nowe metody oraz techniki do nauki własnej. Dzięki temu w 8 miesięcy ( po 6 letniej przerwie od nauki !) udało mi się „przeskoczyć” z poziomu
A1 do B2 w języku angielskim.
Nie wierzę we wrodzony talent do
uczenia się.
Wierzę w dobrze opracowaną
strategię.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *