Ćwiczenie pamięci w grupie. 50 gier zespołowych.

Materiał cyfrowy
Ten zestaw jest dla Ciebie, jeśli:
  • jesteś nauczycielem
  • jesteś pedagogiem lub psychologiem
  • pracujesz z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych
  • prowadzisz zajęcia dla dzieci i młodzieży
  • prowadzisz warsztaty dla dzieci
  • jesteś wychowawcą świetlicy 
    Ćwiczenie pamięci w grupie. Co zawiera zestaw?
    • kreatywne zabawy dla dzieci
    • zabawy logiczne
    • zabawy dla dzieci w grupie
    • trening pamięci
    • zabawy na godzinę wychowawczą
    Przykładowe polecenia
    • Zgadnij co zniknęło?
    • Stwórz plakat
    • Zapamiętaj ciąg słów i liter
    • Ułóż jak najwięcej słów, które mają na początku, w środku lub na końcu słowo „kra”
    • Stwórz notatkę wizualną
    • Rysuj słowa
    • Zagraj w grę planszową
    • Wypisz jak najwięcej słów z danej kategorii
    • Co przypomina Ci ten dźwięk?
    • Przypatrz się cyfrom, a następnie wymień je z pamięci
    • Rysuj obrazek według instrukcji
    Ćwiczenie pamięci w grupie  :

    Rozwija myślenie krytyczne oraz logiczne. Integruje zespół, angażuje wszystkich członków grupy. Są idealną okazją do rozwijania umiejętności społecznych, a przy okazji świetną zabawą. Zestaw zawiera 50 pomysłów na gry i zabawy, które sprawdzą się jako przerywnik na lekcji jak również na warsztatach z dziećmi i młodzieżą. Każde ćwiczenie zawiera dokładny opis oraz potrzebne załączniki.

Kategorie ogólne Zajęcia kreatywne
Klasa/wiek 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Materiały na zajęcia wychowawcze
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .jpg
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Nauczony06

Nazywam się Paulina Kukiełka.
Oswajam trudną naukę a następnie mówię jak to robić na swoim blogu.
Innymi słowy uczę innych jak uczyć się tak, żeby zapamiętywać.
Moim głównym źródłem wiedzy są książki, badania naukowe oraz praca nad własnymi błędami. Praktykuję zdobytą wiedzę wdrażając nowe metody oraz techniki do nauki własnej. Dzięki temu w 8 miesięcy ( po 6 letniej przerwie od nauki !) udało mi się „przeskoczyć” z poziomu
A1 do B2 w języku angielskim.
Nie wierzę we wrodzony talent do
uczenia się.
Wierzę w dobrze opracowaną
strategię.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *