Dzień Ziemi – klasa 1, 2, 3 (matematyczne zadania pod klasę 1, ale wystarczy niewielka modyfikacja treści)

Materiał cyfrowy

1.Tekst. Wprowadzenie do Planety Ziemi.

Wyszukiwanie rzeczowników takich jak woda, lasy, zwierzęta w tekście.

Kolorowanie ilustracji.

2. Aktywności oparte na przeczytanym tekście.

Udzielanie odpowiedzi na pytania do tekstu.

3. Kolorowanie znaczka recyklingu.

4.Podpisywanie ilustracji zwierząt. Kolorowanka.

5. Zwierzęta na kontynentach.

Zadania dotyczące zwierząt znajdujących się w Afryce,

Europie, Australii, Ameryce Północnej, Ameryce Południowej i na Antarktydzie.

6. Kości opowieści: Ochrona przyrody Ziemi.

Tworzenie historii na podstawie ilustracji związanych z ochroną przyrody.

Kości opowieści: Emocje Ziemi.

Tworzenie opowieści w oparciu o emocje.

7. Segregacja śmieci.

Łączenie śmieci z odpowiednimi kontenerami recyklingowymi.

8. Zadanie z treścią matematyczną. Zakres- dodawanie do 20.

9. Czytanie opowiadania: Bałagan na łące.

Słuchanie lub czytanie opowiadania i układanie ilustracji w kolejności chronologicznej.

Nadawanie tytułów.

10. Tworzenie haseł ekologicznych na tabliczkach.

11. Gra w turlanie zdań. Układanie i zapisywanie zdań, rozwijanie gramatyki i kreatywności.

12. Matematyczna wędrówka po Ziemi. Gra planszowa z zadaniami na dodawanie i odejmowanie

w zakresie do 20 oraz specjalnymi pytaniami ekologicznymi.

13. Certyfikat Przyjaciela Przyrody.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3
Przedmiot Przyroda
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .jpg
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 21 - 30
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności ponad 120 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności Niniejsze karty pracy zostały przygotowane głównie z myślą o uczniach klas 1-3. Zawarte w grze przykłady dodawania do 20 mogą wydawać się zbyt podstawowe dla uczniów klas drugiej i trzeciej. W celu dostosowania materiałów do potrzeb starszych uczniów, zachęcam do modyfikacji zadań matematycznych, zastępując je innymi, bardziej zaawansowanymi przykładami z różnych dziedzin wiedzy. Możliwe jest również zaangażowanie uczniów w aktywniejsze uczestnictwo w nauce poprzez wzajemne zadawanie sobie pytań i problemów matematycznych, co może dodatkowo rozwijać ich umiejętności oraz zainteresowania.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *