Geometria analityczna – stacje zadaniowe + prezentacja

Geometria analityczna – Materiał można wykorzystać na lekcji online.
To, co warto wiedzieć przed wykorzystaniem pobranego przez Ciebie materiału edukacyjnego :

Dla kogo:
Uczniów szkół ponadpodstawowych

Przeznaczenie:
Na lekcję utrwalającą wiadomości z geometrii analitycznej (równanie okręgu, odległość punktu od prostej, długość odcinka, obliczanie współrzędnych środka odcinka) + własności potęg
Do pracy grupowej
Na zastępstwa

Zestaw zawiera:
11 stacji zadaniowych (+osobny plik z zadaniami dla uczniów)
Plansza do uzupełniania kolejności stacji
Prezentacja z zadaniami
Odpowiedzi do zadań
Instrukcję wykonania zadania

Przykładowy sposób pracy:
Rozkładamy zadania na różnych stolikach/ w różnych miejscach, każdemu uczniowi dajemy kartę do uzupełniania. Uczeń wybiera stację, od której rozpoczyna. Rozwiązując zadanie dowiaduje się, do której stacji musi się udać. Powinien na koniec wrócić do swojej początkowej stacji.
Podczas lekcji zdalnych można wkleić kartę odpowiedzi i kolejne stacje na np. Jamboard (jedna stacja na jednej stronie). Uczniowie mogą rozwiązywać zadania samodzielnie, można też stworzyć grupy 2-4 osobowe, wtedy każda grupa pracuje w osobnym pokoju/spotkaniu w Google meet.

8.99PLN – Dodaj do koszyka Do ceny należy doliczyć 5% podatku
Kategorie ogólne Szkoła ponadpodstawowa
Klasa/wiek Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , ,
Instrukcja

przestrzenpozytywnejedukacji

Cześć! Nazywam się Ola Jakubczak, jestem matematyczką, absolwentką psychologii pozytywnej i twórczynią Przestrzeni Pozytywnej Edukacji. Razem z Dorotą Walter (również matematyczką) sprawiamy, że nauka matematyki jest łatwiejsza, a także dbamy o wyposażenie ucznia w kompetencje przyszłości, umiejętności przydatne w dalszej edukacji, pracy i życiu codziennym.

Naszą misją jest odczarowanie matematyki i edukacji. Tworzymy przestrzeń pozwalającą uczniom poczuć się pewnie i rozwinąć skrzydła. Dbamy o to, aby lekcje były ciekawe, angażujące, tworzymy własne materiały edukacyjne, gry oraz zabawy matematyczne. Nieustannie się rozwijamy, szukamy nowych form i metod nauczania, żeby każda lekcja była niezwykłą, pełną pozytywnych emocji, przygodą. Ucząc matematyki, uczymy kompetencji potrzebnych uczniom w kolejnych etapach nauki, pracy i życiu. Poza treściami matematycznymi i przygotowaniem do egzaminu, uczymy planowania nauki, tworzenia notatek, metod efektywnego uczenia się, sposobów na motywację, radzenie sobie ze stresem egzaminacyjnym i wielu innych potrzebnych umiejętności.

Wspieramy również rodziców i nauczycieli, ich rozwój, dbanie o siebie, swoje granice aby mogli czuć się spełnieni i szczęśliwi oraz mieli siłę, wiedzę i umiejętności potrzebne do wsparcia ucznia w procesie edukacji. Szerzymy edukację pozytywną, czyli opartą na zasobach, w atmosferze empatii, szacunku i akceptacji, bo wiemy, że to najlepsza droga, a zmieniając swoje “podwórko”, przyczyniamy się do czegoś większego i tym samym mamy wpływ na obraz edukacji w Polsce.

To od nas zależy jak będzie wyglądało jutro 🙂

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *