GRA PLANSZOWA: ANIMALS + HAVE GOT

JAK TO DZIAŁA?
Sposoby użycia:

1.HAS A DOG GOT A BEAK?
Zadaniem uczniów jest zadawanie pytań według schematu:
Has a/an … got (a/an) …?

Odpowiadają według schematu:
Yes, it has.
No, it hasn’t.
Oprócz tego zaznaczają swoje odpowiedzi na planszy.

2. GUESS WHO!
Nauczyciel / uczeń mówi o jakimś zwierzęciu (It has got wings, It is yellow..), a uczniowie zaznaczają odpowiedzi na planszy. Ich zadaniem jest odgadnięcie, o jakie zwierzę chodzi.

Zestaw zawiera dwie plansze z różnymi zwierzętami. Na jednej stronie a4 znajdują się plansze dla dwóch osób. Polecamy zalaminowanie plansz, a będą gotowe do użytku o każdej porze dnia i nocy.

GRY interaktywne (idealne na powtórkę lub rozgrzewkę przed grą planszową):
Powótrzenie: animals – body parts (znajdź parę)
Powtórzenie: animals – body parts (teleturniej)

Plansza została specjalnie zaprojektowana z białym tłem, żeby oszczędzić tusz. Grę można zalaminować – u nas w takim wydaniu i z pisakiem sprawdza się wyśmienicie.

Zainspirowane podręcznikiem Tiger 3.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3
Przedmiot Język obcy
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag
Instrukcja

TEASHARE

Cześć! Tu Ania i Kasia. Uczymy języka angielskiego i języka polskiego jako obcego. Tworzymy materiały edukacyjne, żeby urozmaicić lekcje oraz oszczędzić trochę czasu i papieru (jesteśmy fankami laminarki). Na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

Musisz się zalogować i musiałes pobrać ten plik, aby wysłać recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *