Karta pracy oparta na koncepcji dyktanda grafomotorycznego. W odróżnieniu od tradycyjnego dyktanda tutaj uczeń musi najpierw obliczyć, ile kroków w danym kierunku powinien narysować.
Działania obejmują: ułamki zwykłe i dziesiętne, pola figur, własności liczb oraz kolejność działań.
Do odkodowania jest obrazek ducha, więc śmiało kartę pracy można wykorzystać na luźniejszą lekcję w okolicach Halloween.
Sprawdzi się również w edukacji domowej oraz jako ćwiczenie zaburzeń koncentracji.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Matematyka |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | grafomotoryka, halloween, karta pracy |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 2 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Projekt: Słownik symboli – Mały Książę
Junior Explorer 4 – Unit 2 – testy
Przykładowe wpisy do dziennika. Pedagog specjalny. Pedagog. 

Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź