Innowacja pedagogiczna „Lekturowe granie”
Dokumenty związane z planowaniem, przeprowadzeniem i podsumowaniem innowacji metodycznej „Lekturowe granie” [18 stron]. Pobierzesz tu kompletne materiały do edycji (*docx):
– opis innowacji,
– kartę innowacji (ujęcie tabelaryczne),
– sprawozdanie z przebiegu innowacji wraz z ewaluacją,
– szablony dwu ankiet ewaluacyjnych – dla uczniów oraz rodziców (w Microsoft Forms).
Innowacja „Lekturowe granie” skierowana została do uczniów klasy 6., a była wprowadzana cyklicznie w czasie zajęć języka polskiego związanych z omawianiem i interpretowaniem obszernych tekstów literackich (K. Makuszyński „Szatan z siódmej klasy”, J. R. R. Tolkien „Hobbit, czyli tam i z powrotem”, E. E. Schmitt „Oskar i pani Róża”, H. Sienkiewicz „W pustyni i w puszczy”, L. M. Montgomery „Ania z Zielonego Wzgórza”).
Celem innowacji było przede wszystkim zachęcanie uczniów do uważnego czytania lektur szkolnych oraz zwiększenie ich zaangażowania w lekcje dotyczące interpretacji tekstów literackich. Każdy cykl lekcji związanych z omawianiem lektury zawierał zajęcia bazujące na grze dydaktycznej – planszowej, karcianej czy komputerowej. Na koniec uczniowie, pracując metodą projektu, tworzyli własne gry planszowe dotyczące lektury.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 5, Klasa 6 |
Przedmiot | Język polski |
Dokumenty | .docx |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | gradydaktyczna, instrukcja |
Instrukcja |
Recenzje
By JJ on
Polecam
Dla 4 z 10 osób ta recenzja była pomocna.
Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje
Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź