Innowacja pedagogiczna modelowanie w biologii canva biologia

Materiał cyfrowy

Materiał zawiera link do gotowej do złożenia do dyrekcji innowacji pedagogicznej: Modelowanie w biologii. Dokument wykonany jest w canvie, link otrzymujesz po to, aby móc dokonać edycji danych i wpisania swoich (zajmie Ci to 2 minuty) oraz naniesienia poprawek (jeśli uznasz, że takie są w ogóle potrzebne). Edytowanie dokumentu zajmuje krótką chwilę, a estetyka zostaje. W ten sam prosty sposób możesz dokonywać zmian, kiedy chcesz, a ponadto edytując w canvie, możesz upiększać swoją prezentację, jeśli masz a to ochotę 😉

BARDZO WAŻNE!!! Po otrzymaniu linku i otwarciu dokumentu w canvie skopiuj go i pracuj na kopii, żeby zmiany były tylko dla Ciebie!!! Po wpisaniu swojego imienia, nazwiska i danych szkoły masz już gotowy do wydruku, estetyczny, kompletny dokument, który pobierasz i drukujesz. Albo upiększasz 😉 

Dokument zawiera też wzór zgłoszenia innowacji do rady pedagogicznej i projekt uchwały rady pedagogicznej w sprawie opinii na temat innowacji (w niektórych szkołach jeszcze to się praktykuje, choć niesłusznie, bo innowację zatwierdza dyrektor). Znajdziesz tam też zgodę autora, czyli Twoją, na przeprowadzenie innowacji przez inne osoby, np. drugiego nauczyciela biologii w szkole.

W plikach dodaję przykładowe zdjęcia modeli zawartych w innowacji i wykonanych przez moich uczniów. Pamiętaj, że innowacja zawiera propozycje modeli, uczniowie mogą zrobić dokładnie te, które będzie zawierała innowacja, ale również inne, albo te i te.

Kategorie ogólne Innowacja pedagogiczna
Klasa/wiek Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Biologia
Dokumenty
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *