Ja mam…,kto ma? Scenariusz zajęć badających umiejętności rozpoznawania liter

Materiał cyfrowy

Scenariusz zajęć-ćwiczenie badające umiejętności uczestników innowacji pedagogicznej Spółgłoski do przytulania. Poznawanie liter przez wrażenia, zmysły i zabawę.

Publikacja jest chroniona prawem autorskim. Wszelkie kopiowanie, dystrybucja, elektroniczne przetwarzanie oraz przesyłanie zawartości bez zezwolenia autorów jest zabronione. 

O publikacji:  Książka „Spółgłoski do przytulania” składa się z 17 liter. Zawarte są w niej spółgłoski z wyłączeniem tych z polskimi znakami diakrytycznymi. W książce znajdują się karty pracy oraz szczegółowe scenariusze wszystkich liter przeznaczone dla prowadzącego. Litery poukładane są w specyficzny sposób, częściowo nawiązują do organizacji roku kalendarzowego i szkolnego. Z literą P powąchamy świat, z Z wybierzemy się na wycieczkę do Krakowa, K wraz z bocianem zaprowadzi wiosnę, a z L ubierzemy choinkę. Wprowadzając poszczególne litery 2-3 razy w miesiącu w odstępach 1-2 tygodniowych w czerwcu zakończymy podróż z literą T, wybierając się na wakacje. Udanej zatem podróży!

Kategorie ogólne Edukacja specjalna
Klasa/wiek 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5
Przedmiot Rozwój społeczno-emocjonalny
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *