Kapusta_gra edukacyjna

Materiał cyfrowy

­čîč **Odkryj Kapust─Ö ÔÇô Gr─Ö, kt├│ra O┼╝ywi Twoje Zaj─Öcia!** ­čîč

Szukasz sposobu, aby uczniowie aktywnie uczestniczyli w lekcjach? Marzysz o kreatywnym i atrakcyjnym podej┼Ťciu do nauczania? Poznaj Kapust─Ö ÔÇô gr─Ö dydaktyczn─ů, kt├│ra odmieni Twoje zaj─Öcia!

­čÄô **Wszechstronne Wykorzystanie:** Kapusta to nie tylko gra do wykorzystania na lekcjach przedmiotowych, ale r├│wnie┼╝ doskona┼éa pomoc wychowawcza oraz doskona┼éa zabawa podczas r├│┼╝norodnych aktywno┼Ťci!

­čĹęÔÇŹ­čĆź **┼üatwe Wprowadzenie do Zaj─Ö─ç:** Prezentowany materia┼é zawiera klarowny opis metody oraz dwa sposoby u┼╝ycia Kapusty wraz z zasadami gry i przyk┼éadami, co u┼éatwia szybkie wdro┼╝enie jej na zaj─Öciach!

­čĺí **Zwi─Ökszenie Aktywno┼Ťci Uczni├│w:** Kapusta to doskona┼éy spos├│b na zaktywizowanie uczni├│w na lekcji, pobudzenie ich do aktywnego udzia┼éu i rozwini─Öcie kreatywno┼Ťci!

­čîł **Atrakcyjno┼Ť─ç Zaj─Ö─ç:** Dzi─Öki Kapu┼Ťcie Twoje lekcje stan─ů si─Ö ciekawsze i bardziej atrakcyjne, co przyczyni si─Ö do zwi─Ökszenia zaanga┼╝owania uczni├│w i poprawy efektywno┼Ťci nauczania!

­čÜÇ **Efektywna Praca:** Gra Kapusta umo┼╝liwia prac─Ö w spos├│b efektywny, dzi─Öki czemu b─Ödziesz m├│g┼é/ mog┼éa skutecznie realizowa─ç cele edukacyjne i monitorowa─ç post─Öpy uczni├│w!

Je┼Ťli pragniesz, aby Twoje zaj─Öcia by┼éy pe┼éne energii, kreatywno┼Ťci i zaanga┼╝owania, to Kapusta jest idealnym narz─Ödziem dla Ciebie!

­čîč **Nie czekaj d┼éu┼╝ej! Poznaj Kapust─Ö i przekszta┼é─ç swoje zaj─Öcia w fascynuj─ůc─ů podr├│┼╝ pe┼én─ů nauki i zabawy!** ­čîč

Zapraszam również po inne moje materiały, a także do obserwowania mojej strony: Za-Inspiruj-Się

Zapraszam

Za_Inspiruj_Si─Ö

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych
Przedmiot J─Özyk polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stron─ů tytu┼éow─ů 3
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica
Dodatkowe notatki dla rodzica
┼Üredni czas aktywno┼Ťci do 15 min
Informacje dodatkowe dotycz─ůce czasu aktywno┼Ťci

Za_Inspiruj_Si─Ö

Jestem trenerk─ů, coachem, nauczycielk─ů jez. polskiego w szkole podstwowej, a tak┼╝e egzaminatork─ů OKE w zakresie j─Öz. polskiego. Pracuj─Ö r├│wnie┼╝ jako wyk┼éadowca . Specjalizuj─Ö si─Ö w my┼Ťleniu krytycznym, wspomaganiu w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych, The Coaching Maps i treningu umiej─Ötno┼Ťci spo┼éecznych. Jestem autork─ů trzech kurs├│w internetowych z wykorzystania narz─Ödzi krytycznego my┼Ťlenia dla nauczycieli j─Öz. polskiego. Jestem mentork─ů w programie Szko┼éy Ucz─ůcej si─Ö pn. Ok Zeszyt.
Dzieli┼éam si─Ö swoim do┼Ťwiadczeniem podczas I Kongresu TOC w Gda┼äsku nt. Od krytycznego my┼Ťlenia do kreatywnych rozwi─ůza┼ä i podczas Mi─Ödzynarodowego Kongresu My┼Ťlenia Krytycznego w Gda┼äsku oraz podczas V Forum O┼Ťwiatowego w Szczecinie. Jestem autork─ů scenariuszy z j─Öz. polskiego dla kl. VII oraz kart pracy dla kl. IV z j─Öz. polskiego do nowego cyklu podr─Öcznik├│w WSIP. Stworzy┼éam r├│wnie┼╝ cykl szkole┼ä i materia┼é├│w dla nauczycieli w zakresie oceniania motywuj─ůcego, my┼Ťlenia krytycznego, marketingu lekturowego, zada┼ä edukacyjnych, nowoczesnych technologii.
Na co dzie┼ä jestem nauczycielem praktykiem wykorzystuj─ůcym na swoich lekcjach metody, narz─Ödzia techniki rozwijaj─ůce kompetencje kluczowe u uczni├│w. Wsp├│lnie osi─ůgamy wysokie wyniki z j─Öz. polskiego na egzaminach ├│smoklasisty. Lubi─Ö swoj─ů prac─Ö, bo przynosi mi du┼╝o rado┼Ťci. Lubi─Ö tworzy─ç materia┼éy dla swoich uczni├│w , bo dzi─Öki temu widz─Ö ich rado┼Ť─ç , zaanga┼╝owanie i wdzi─Öczno┼Ť─ç. Tym samym chc─Ö si─Ö dzieli─ç z innymi.
Zapraszam te┼╝ na moj─ů stron─Ö na facebooku: https://tiny.pl/dxh74

Napisz recenzj─Ö

Dodaj komentarz

Tw├│j adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola s─ů oznaczone *