GALERIA | |
Kategorie ogólne | Rozwój nauczyciela/Kursy/Szkolenia/Webinary |
Klasa/wiek | 2-3 lata, 3-4 lata |
Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
Dokumenty | .docx |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne, Pedagog specjalny, Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, wzór, zadaniespecjalne |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 101 lub więcej |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | ponad 120 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Cele Główne Programu Rewalidacyjnego
Rozwój umiejętności komunikacyjnych i społecznych.
Poprawa umiejętności poznawczych i samodzielności w codziennych czynnościach.
Wzmacnianie motoryki dużej i małej oraz regulacja funkcji sensorycznych.
Kształtowanie umiejętności emocjonalnych, w tym regulacji emocji i tolerowania zmian w otoczeniu.
Dlaczego warto?
Indywidualny program na cały rok szkolny, dopasowany do potrzeb dziecka.
Wsparcie w rozwoju komunikacji, umiejętności społecznych oraz samodzielności.
Stymulacja motoryki dużej i małej oraz integracja sensoryczna.
Szczegółowy harmonogram działań, ćwiczeń i zabaw na każdy miesiąc – gotowe scenariusze + wpisy do dziennika.
Diagnoza Funkcjonowania
Problemy w komunikacji
Trudności w kontaktach z rówieśnikami
Opóźnienia w rozwoju mowy
Reakcje sensoryczne i motoryczne
Cele Szczegółowe na Okres Wrzesień–Czerwiec
Komunikacja (werbalna i niewerbalna)
Rozwój społeczny
Samodzielność
Motoryka Duża i Mała
Regulacja Sensoryczna
Formy i Częstotliwość Zajęć
Zajęcia indywidualne
Zajęcia grupowe
Terapia SI
Terapia logopedyczna
Środki Dydaktyczne i Pomoc Terapeutyczna
Piktogramy
Zabawki sensoryczne
Zabawki manipulacyjne
Akcesoria do terapii SI
Metody i Techniki Pracy
Metoda behawioralna
PECS
Integracja sensoryczna
Harmonogram Miesięczny (Wrzesień – Czerwiec)
Wrzesień: Adaptacja i wprowadzenie
Październik: Rozszerzanie słownictwa
Listopad: Rozwijanie umiejętności samodzielności
Grudzień: Przygotowania do świąt
Styczeń – Czerwiec: Rozwój poznawczy i ruchowy
Monitorowanie Postępów i Dokumentacja
Dzienniczek obserwacji
Karty pracy indywidualnej
Kwartalne raporty
Współpraca z Rodzicami
Spotkania konsultacyjne
Praca domowa i kontynuacja metod terapeutycznych
#Autyzm #Rewalidacja #WsparcieDlaDzieci #Terapia #IntegracjaSensoryczna #Logopedia #PracaZAutyzmem #Rodzice #Nauczyciele #WczesneWspomaganie #RozwójDziecka #Motoryka #Komunikacja #Przedszkole #TerapiaDlaDzieci #PedagogikaSpecjalna #ZajęciaRewalidacyjne #IPET #MetodyTerapeutyczne #DzieckoZAutyzmem #WsparcieRozwoju #SpecjalnePotrzeby #ZaburzeniaRozwoju #RozwójSpołeczny #WsparcieRodziców #RozwójMowy
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź