LITERY – zabawy klamerkowe

Materiał cyfrowy

Zabawy klamerkowe to sposób na dobrą zabawę podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych czy lekcji w młodszych klasach szkoły podstawowej.

Niniejsze plansze służą do utrwalania znajomości liter. Dzięki nim możesz doskonalić u dziecka percepcję słuchową.

Co wyróżnia ten zestaw?
– Autorskie ilustracje – czytelne i miłe dla oka;
– przemyślana budowa ćwiczeń – można stosować różne warianty, wydrukować karty w kolorze, czerni i bieli lub w formie kolorowanki;
– zróżnicowany stopień trudności.

Zestaw zawiera łącznie 27 plansz z obrazkami, po 9 na każdej stronie. Każda strona dostępna jest w trzech wariantach – kolorowym, czarno-białym oraz z samymi konturami obrazków. Ostatni wariant świetnie sprawdzi się jako karta pracy, na której uczeń może nie tylko wskazać właściwe litery, ale też pokolorować obrazki.

Na każdej planszy znajdziesz ilustrację oraz dziesięć liter. Zadaniem dziecka jest wskazanie pierwszej litery wyrazu poprzez przypięcie na niej klamerki (np. spinacza do bielizny). Jeśli dziecko jest na to gotowe, może też wskazać literę, na którą dany wyraz się kończy, a także litery znajdujące się w jego środku.

Jeżeli nie dysponujesz klamerkami – nic nie szkodzi. Uczeń może także położyć na wybranych literach żetony, pionki czy inne drobne obiekty lub pokolorować odpowiednie kratki.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3
Przedmiot Terapia dysleksji
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Magda Malicka

Życie zawodowe dzielę pomiędzy pracę w oświacie – jako pedagożka i nauczycielka terapii pedagogicznej – a pisanie. Jestem autorką kilkudziesięciu publikacji dla najmłodszych, od lat związaną z wydawnictwem Zielona Sowa. Mam też za sobą roczny romans z dziennikarstwem, a obecnie stawiam pierwsze kroki jako ilustratorka. Jeśli akurat nie pracuję z młodzieżą, nie piszę i nie projektuję, to zapewne czytam, gotuję albo uczę się kolejnych technik rękodzieła, z których najbardziej ukochałam sobie ceramikę.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *