„Opowieść wigilijna” – symbole – gra kalambury – zamiast kartkówki

Materiał cyfrowy

Zestaw zadań, który z powodzeniem może zastąpić kartkówkę.

Na kartach umieściłam symbole związane z „Opowieścią wigilijną”, zadaniem ucznia jest napisać w pustych polach, co dane symbole oznaczają.

Przygotowałam także mniejsze prostokąty z symbolami, które można wyciąć i zagrać z uczniami w kalambury.

Z pewnością jest ciekawy i aktywny sposób na sprawdzenie wiedzy.

Format PDF, 3 strony do wydruku.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 3
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

montepolski

Nauczycielka języka polskiego i historii. Jestem zwolenniczką edukacji alternatywnej, nastawionej przede wszystkim na dziecko. Tworzę kreatywne materiały do samodzielnej pracy dzieci na bazie pedagogiki M. Montessori, której filozofia jest mi bardzo bliska. W moich plikach znajdziecie także gry, które aktywizują i umilają uczniom naukę.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *