Potęgi klasa 7-8. Matematyczny Escape Room. Odkrywanie praw działań na potęgach.

Materiał cyfrowy

Odkrywanie praw działań na potęgach. Nauczanie przez odkrywanie – Potęgi klasa 7-8.
Escape Room do druku (edytowalny). Materiał możesz wykorzystać na Dzień Kryptologii.

Uczniowie pracują w grupach, aby znaleźć regułę i odkryć prawa działań na potęgach. Muszą je również zastosować w praktyce, aby uciec z pętli czasu.

Naukowcy z pobliskiego uniwersytetu testowali prototyp wehikułu czasu. Zgłosiłeś/aś się na ochotnika do przetestowania prototypu i podróży w czasie do przyszłości. W trakcie testowania pojawił się PROBLEM!

Podczas podróży w czasie naukowcy odkryli usterkę i utknąłeś/ęłaś w pętli czasu na lekcji matematyki. Jeśli nic nie zrobisz, zostaniesz tutaj na zawsze (na lekcji matematyki). W wyniku usterki teraźniejszość pomieszała się z przeszłością.

Musisz skupić się na elementach z przeszłości, ponieważ one pozwolą ci odkryć wskazówki.

Potrzebne materiały.
Potrzebujesz 4 koperty i wydrukowany zestaw wszystkich wskazówek dla każdej grupy. Możesz użyć koperty, kłódki lub poniższe wirtualne kłódki.

Zawiera – Prawa działań na potęgach:
1. Iloczyn potęg
2. Iloraz potęg
3. Potęgowanie potęgi
4. Potęgowanie iloczynu
5. Potęgowanie ilorazu

Produkt zawiera (pliki do pobrania):
– Edytowalna wersja w PowerPoint™.
– Wersja do druku w formacie pdf.
– Klucz odpowiedzi.
– Wirtualne kłódki (Formularze Google).

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 16
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 90 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Inspire Math Matematyka

Jestem nauczycielką matematyki, która mnie fascynuje i jest moją pasją. Prowadzę lekcje logiki i projekty matematyczne. Co roku biorę udział w kilku konferencjach australijskich i amerykańskich, z których czerpię mnóstwo inspiracji na kreatywne metody nauczania.

Tworzę matematyczne materiały edukacyjne dla nauczycieli z całego świata (USA, Australia, Włochy, Indie, Polska). Głównie skupiam się na amerykańskim stylu nauczania, czyli na grywalizacji, nauczaniu projektowym, zastosowaniu matematyki w życiu codziennym, nauczaniu przez odkrywanie oraz na połączeniu matematyki ze sztuką.

Prowadzę grupę dla nauczycieli i bloga matematycznego na Facebooku i Instagramie - Inspire Math Matematyka, na którym znajdziecie wiele pomysłów na „inne” lekcje matematyki, nauczanie projektowe skupiające się na kompetencjach przyszłości i matematykę po angielsku.

Jestem ambasadorką portalu Zlotynauczyciel.pl i członkiem Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki. 

Prowadzę warsztaty i webinary dla nauczycieli oraz występuję jako prelegentka na różnych konferencjach, m. in. Krajowe i Regionalne Konferencje SNM, Konferencja EMPATYCZNA EDUKACJA, Ogólnopolska Konferencja „Grywalizacja w edukacji”, IX Międzynarodowa konferencja „Innowacyjne rozwiązania w edukacji” organizowana przez EduMagic (Rumunia), Międzynarodowa konferencja dot. dydaktyki matematyki CME’24.

Jestem trenerką w NODN Progresfera oraz trenerką metody „Myślącej klasy” (BTC) w Szkole Edukacji Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności i Uniwersytetu Warszawskiego.

Zajęłam II miejsce w konkursie Edukacja Jutra 2023 Fundacji Polskiego Funduszu Rozwoju na najlepszy scenariusz zajęć popularyzujący wiedzę z zakresu przedsiębiorczości. Brałam udział w Szkole Prototypowania „STEAM” – 5-dniowe warsztaty tworzenia pomocy naukowych skoncentrowane na rozwijaniu kompetencji XXI wieku, w tym m.in. kreatywności i współpracy organizowane w ramach programu „Nauka dla Ciebie” Centrum Nauki Kopernik.

Więcej na moim blogu: inspire-math.com.

Recenzje

  • Super

    Dla 78 z 148 osób ta recenzja była pomocna.

    Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje

    Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE

  • Napisz recenzję

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *