Potęgi klasa 7-8. Matematyczny Escape Room. Odkrywanie praw działań na potęgach.

Materiał cyfrowy

Odkrywanie praw działań na potęgach.
Nauczanie przez odkrywanie – Potęgi klasa 7-8.
Escape Room do druku (edytowalny).

Uczniowie pracują w grupach, aby znaleźć regułę i odkryć prawa działań na potęgach. Muszą je również zastosować w praktyce, aby uciec z pętli czasu.

Naukowcy z pobliskiego uniwersytetu testowali prototyp wehikułu czasu. Zgłosiłeś/aś się na ochotnika do przetestowania prototypu i podróży w czasie do przyszłości. W trakcie testowania pojawił się PROBLEM!

Podczas podróży w czasie naukowcy odkryli usterkę i utknąłeś/ęłaś w pętli czasu na lekcji matematyki. Jeśli nic nie zrobisz, zostaniesz tutaj na zawsze (na lekcji matematyki). W wyniku usterki teraźniejszość pomieszała się z przeszłością.

Musisz skupić się na elementach z przeszłości, ponieważ one pozwolą ci odkryć wskazówki.

Potrzebne materiały.
Potrzebujesz 4 koperty i wydrukowany zestaw wszystkich wskazówek dla każdej grupy. Możesz użyć koperty, kłódki lub poniższe wirtualne kłódki.

Zawiera – Prawa działań na potęgach:
1. Iloczyn potęg
2. Iloraz potęg
3. Potęgowanie potęgi
4. Potęgowanie iloczynu
5. Potęgowanie ilorazu

Produkt zawiera (pliki do pobrania):
– Edytowalna wersja w PowerPoint™.
– Wersja do druku w formacie pdf.
– Klucz odpowiedzi.
– Wirtualne kłódki (Formularze Google).

11.99PLN – Dodaj do koszyka Do ceny należy doliczyć 5% podatku
Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , ,
Instrukcja

Inspire Math Matematyka

Tworzę matematyczne materiały edukacyjne dla nauczycieli z całego świata.

Głównie skupiam się na amerykańskim stylu nauczania, czyli na grywalizacji, nauczaniu opartym na projektach, zastosowaniu matematyki w życiu codziennym, nauczaniu przez odkrywanie oraz na połączeniu matematyki ze sztuką.

Grywalizacja/gamifikacja to wykorzystanie mechanizmów znanych z gier np. do pobudzania do nauki. Tworzę gry i escape roomy, które motywują uczniów do rozwiązywania zadań poprzez zdobywanie punktów, przechodzenie do kolejnych etapów i wygrywanie. Stworzenie wciągającej fabuły powoduje, że dziecko chce przejść dalej i samo sięga do książek, aby znaleźć poprawny wynik. Każdy z nas potrzebuje motywacji, więc dlaczego nie motywować dzieci do nauki poprzez połączenie jej z grami?

Uczniowie zapamiętują z lekcji najwięcej, gdy działają praktycznie. Nauczanie oparte na projektach oraz nauczanie przez odkrywanie pomaga uczniom przejąć odpowiedzialność za swoją naukę. Ciekawość pomaga zaangażować się uczniom i lepiej zrozumieć temat, zamiast tylko zapamiętywać zasady lub formuły.

Połączenie matematyki i sztuki zwiększa kreatywność wśród uczniów. Wzmacnianie zdolności artystycznych pozytywnie wpływa na umiejętności związane z matematyką. To połączenie powoduje, że umysł myśli w nowy i nieoczekiwany sposób.

FB - Inspire Math Matematyka
https://www.facebook.com/inspire.math.matematyka

Musisz się zalogować i musiałes pobrać ten plik, aby wysłać recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.