Reakcje językowe race – part 1

Materiał cyfrowy

Useful English, reakcje językowe – jedno z ważniejszych zadań dla mnie, ponieważ zależy mi aby moi uczniowie umieli odnaleźć się w każdej sytuacji.
To do dzisiaj Wam proponuję to inna forma reakcji językowych bingo, trochę mniejszy chaos w klasie;)

W zestawie, w części pierwszej jest 12 stron materiałów (ponad 40 zdań), jedna strona tła oraz instrukcja jak grać – a jak grać?
Zestaw w pdf drukujemy i laminujemy i wycinamy.
Rozdajemy uczniom karty.
Uczniowie układają karty przed sobą na ławce i osoba która ma gwiazdkę i napis Let’s start – zaczyna i czyta na głos – Let’s start. We have no milk in the fridge… i następna osoba szuka w swoich kartach reakcji na to zdanie a później czyta swoje zdanie z dołu kartki i następna osoba szuka reakcji i tak do końca do zdania good job:)

Dzisiaj wrzucam part 1 – po feriach wrzucę part 2:)
Ten zestaw to tak naprawdę jeden z w sumie 4 zestawów gry na zasadzie I have who has – ale na useful English właśnie. Pod inną nazwą znajdziecie na blogu – Questions race 1&2 dla młodszych i starszych uczniów tutaj.

Jak jeszcze wykorzystać karty? Jako baza do konwersacji – mamy jakąś sytuację i po zakończonej grze – każdy uczeń musi wymyślić swoją reakcje do danej sytuacji (sytuacje są zawsze na dole karty – i pierwszy problem to „We have no milk in the fridge” i tak uczniowie muszą wymyślić inną reakcję niż podana w zestawie;)

A materiał możecie pobrać tutaj.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych
Przedmiot Angielski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

tie24.pl

Cześć, mam na imię Agata i jestem nauczycielką oraz lektorem języka angielskiego.
Języka angielskiego uczę od ponad 10 lat. Pracuję z dziećmi, nastolatkami i dorosłymi. Mam również okazję prowadzić szkolenia i zajęcia z kreatywnych i praktycznych form prowadzenia zajęć językowych. Każda grupa jest inna, ale każdej grupie oddaję kawałek siebie w pracy.

Kiedyś usłyszałam słowa Napoleona Hilla: „If you can’t do great things, do small things in a great way.” Angielskie słówka nie muszą być nudne, gramatyka straszna a mówienie to nie bariera, której nie da się pokonać.
W przyjemnej atmosferze wszyscy uczą się lepiej, mają motywację oraz chętnie przychodzą na zajęcia.
Na tym blogu chciałabym podzielić się z Tobą moimi pomysłami na zajęcia. Mam nadzieję, że Ci się przydadzą, znajdziesz to czego szukasz albo się zainspirujesz.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *