Stacje zadaniowe: Słowotwórstwo i fonetyka

Materiał cyfrowy

Powtórzenie wiadomości ze słowotwórstwa i fonetyki w formie stacji zadaniowych. Stacje możesz wykorzystać w czasie podsumowania wiadomości, jako formę sprawdzenia wiedzy uczniów lub jako powtórzenie przed egzaminem ósmoklasisty. Na realizację zadań uczniowie potrzebują 90 minut.

W trakcie realizacji zadań uczniowie:

  • porządkują wiadomości ze słowotwórstwa i składni;
  • rozwijają umiejętność logicznego myślenia;
  • uczą się pracy w grupie;
  • rozwijają umiejętność samooceny.

W skład zestawu wchodzą:

  • 4 zadania (typy wyrazów złożonych, rodziny wyrazów i analiza słowotwórcza wyrazu, typy upodobnień, głoski i litery);
  • instrukcję tego, jak uczniowie o różnym poziomie znajomości zagadnień i tempie pracy mogą wykonywać poszczególne zadania.
Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 7
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 90 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

codzisiajrobimy

Mam na imię Magda i lubię sama sobie zadawać trudne pytania, a potem próbować na nie odpowiadać.

Na co dzień uczę języka polskiego w jednej z warszawskich szkół podstawowych. W swojej codziennej pracy kieruję się zasadami Porozumienia bez Przemocy oraz oceniania kształtującego. Najważniejsze są dla mnie budowanie relacji z moimi uczniami oraz uczenie ich krytycznego myślenia. Uczę się, jak być empatycznym człowiekiem otwartym na problemy współczesnego świata i to samo staram się przekazać moim uczniom.

Zapraszam Cię serdecznie na mojego bloga, na którym dzielę się darmowymi pomysłami na lekcje oraz opowiadam o swojej codziennej pracy.

www.codzisiajrobimy.pl

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *