Stacje zadaniowe z ułamków zwykłych (klasa 5-7)

Stacje zadaniowe z ułamków zwykłych, to doskonała metoda na aktywizację uczniów, w czasie rozwiązywania zadań z działań na ułamkach, porównywania, skracania oraz zadań tekstowych. Aby bardziej zaciekawić uczniów wszystkie zadania dotyczą gier komputerowych, a użyte w treściach śmieszne i niepowtarzalne nazwy graczy i gier wzbudzą jeszcze większe zainteresowanie i sprawią, że zadania będą przyjemne. Wystarczy wydrukować i rozłożyć stacje na stolikach. Uczniowie rozwiązują zadania, a poprawna odpowiedź wskazuje im kolejną stację. Dodatkowo dołączone dwie stacje o higienie cyfrowej mogą być przyczynkiem do rozmowy o tym ważnym problemie współczesnych dzieci i młodzieży.

Dla kogo:

  • Uczniów szkół podstawowych (klasa 5 -7)

Przeznaczenie:

  • Na lekcję utrwalającą umiejętności rozwiązywania zadań z ułamków zwykłych (działania, zadania tekstowe, porównywanie, skracanie ułamków)
  • Do pracy grupowej lub samodzielnej.
  • Na zastępstwa.

Zestaw zawiera:

  • 8 stacji matematycznych
  • 2 stacje związane z higieną cyfrową
  • Plansza do uzupełniania kolejności stacji
  • Odpowiedzi do zadań
  • Instrukcję wykonania zadania

Dane techniczne:

Format: PDF

Liczba stron: 10

Liczba plików: 1

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 10
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

przestrzenpozytywnejedukacji

Cześć! Nazywam się Ola Jakubczak, jestem matematyczką, absolwentką psychologii pozytywnej i twórczynią Przestrzeni Pozytywnej Edukacji. Razem z Dorotą Walter (również matematyczką) sprawiamy, że nauka matematyki jest łatwiejsza, a także dbamy o wyposażenie ucznia w kompetencje przyszłości, umiejętności przydatne w dalszej edukacji, pracy i życiu codziennym.

Naszą misją jest odczarowanie matematyki i edukacji. Tworzymy przestrzeń pozwalającą uczniom poczuć się pewnie i rozwinąć skrzydła. Dbamy o to, aby lekcje były ciekawe, angażujące, tworzymy własne materiały edukacyjne, gry oraz zabawy matematyczne. Nieustannie się rozwijamy, szukamy nowych form i metod nauczania, żeby każda lekcja była niezwykłą, pełną pozytywnych emocji, przygodą. Ucząc matematyki, uczymy kompetencji potrzebnych uczniom w kolejnych etapach nauki, pracy i życiu. Poza treściami matematycznymi i przygotowaniem do egzaminu, uczymy planowania nauki, tworzenia notatek, metod efektywnego uczenia się, sposobów na motywację, radzenie sobie ze stresem egzaminacyjnym i wielu innych potrzebnych umiejętności.

Wspieramy również rodziców i nauczycieli, ich rozwój, dbanie o siebie, swoje granice aby mogli czuć się spełnieni i szczęśliwi oraz mieli siłę, wiedzę i umiejętności potrzebne do wsparcia ucznia w procesie edukacji. Szerzymy edukację pozytywną, czyli opartą na zasobach, w atmosferze empatii, szacunku i akceptacji, bo wiemy, że to najlepsza droga, a zmieniając swoje “podwórko”, przyczyniamy się do czegoś większego i tym samym mamy wpływ na obraz edukacji w Polsce.

To od nas zależy jak będzie wyglądało jutro ?

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *