Tajna misja – role podczas pracy w grupach

Podpowiedzi dotyczące różnych ról, jakie można pełnić podczas pracy w grupach.

Karty przygotowałam na potrzeby pracy w grupach w klasie 5, przy budowie modeli komórek i prezentowania ich jako eksponatu w muzeum.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 2
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 15 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Mistrz biologii - Olivia Dycewicz

Olivia Dycewicz
Nauczycielka biologii w Dwujęzycznej Szkole Podstawowej ATUT Fundacji Edukacji Międzynarodowej we Wrocławiu. Pracuje w programie IB Middle Years Programme. Członkini grupy Superbelfrzy RP. Doradca metodyczny we Wrocławskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli. Współautorka podręczników i zeszytów ćwiczeń serii "Biologia bez tajemnic" wydawnictwa WSiP. Pasjonatka różnorodnych metod nauczania biologii, autorka zgamifikowanych cykli lekcji: Tropy Zbrodni oraz Międzygalaktyczne Potyczki Medyczne. Tworzy i publikuje własne pomoce dydaktyczne, modele, gry, scenariusze i projekty, mające ułatwić naukę biologii. Uczestniczka i prelegentka wielu konferencji naukowych dotyczących dydaktyki i nauczania.
Zapraszam na: https://www.facebook.com/Olivia.Dycewicz

Recenzje

  • super

    materiałpomocny

    Dla 6 z 12 osób ta recenzja była pomocna.

    Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje

    Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE

  • karty przydatne na wielu lekcjach niezależnie od przedmiotu.

    Dla 8 z 15 osób ta recenzja była pomocna.

    Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje

    Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE

  • Napisz recenzję

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *