Trening funkcji poznawczych. Pamięć, koncentracja uwagi, logiczne myślenie, kreatywność Część 2.

Materiał cyfrowy
Funkcje poznawcze co to

 

Co zawiera zestaw?
  • ćwiczenia na koncentrację uwagi
  • karty pracy dla dzieci
  • łamigłówki dla dzieci
  • łamigłówki dla 8 latka
  • karty pracy dla 9 latka
  • łamigłówki dla 9 latka
  • zagadki logiczne dla dzieci
  • ćwiczenia na pamięć dla dzieci
  • ćwiczenia koncentracji uwagi i spostrzegawczości
  • kodowanie dla dzieci
Przykładowe polecenia
  • Znajdź różnicę 
  • Zaznacz obrazek, który nie pasuje do pozostałych
  • w ciągu cyfr znajdź i podkreśl „58”
  • Dokończ kolorowanie według wzoru
  • Rysuj oburącz
  • Przypatrz się, zasłoń a następnie przerysuj z pamięci
  • Dokończ obrazek
  • Znajdź błędy w tekście
  • Znajdź ukryte słowa
  • Co ukrywa się pod figurami?
  • Przeczytaj słowa „do góry nogami” 
Karty pracy dla dzieci  sprawdzą się szczególnie:
  • na zajęciach rewalidacyjnych 
  • podczas zajęć w ramach tzw. „brain break”
  • jako przerywnik pomiędzy jednym zadaniem a drugim
  • dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych
  • na świetlicy szkolnej
  • dla uczniów, którzy wcześniej skończą pracę i się nudzą
  • na terapii pedagogicznej
Ważne informacje

„Trening funkcji poznawczych. Pamięć, koncentracja uwagi, logiczne myślenie, kreatywność. część 2 ” są w formacie PDF. Oznacza to, że po opłaceniu zamówienia otrzymają Państwo materiały na podany adres e-mail.

Dlaczego warto?

Rozwijanie umiejętności poznawczych wśród dzieci jest niezwykle ważne z kilku powodów:

  1. Fundament dla przyszłego uczenia się: Umiejętności poznawcze stanowią podstawę dla procesu uczenia się. Dzieci, które rozwijają swoje umiejętności poznawcze, łatwiej przyswajają nową wiedzę, radzą sobie z bardziej skomplikowanymi zadaniami i są bardziej elastyczne intelektualnie. To daje im przewagę w szkole i w późniejszym życiu.
  2. Problemy rozwiązywania: Umiejętności poznawcze, takie jak myślenie krytyczne, logiczne rozumowanie i umiejętność rozwiązywania problemów, są kluczowe dla skutecznego radzenia sobie z różnymi sytuacjami życiowymi. Dzieci, które są w stanie identyfikować problemy, analizować je i wdrażać odpowiednie rozwiązania, będą lepiej przygotowane do wyzwań, z jakimi będą się spotykać w dorosłym życiu.
  3. Samokontrola i samoregulacja: Umiejętności poznawcze, takie jak koncentracja, planowanie, organizacja i samokontrola, są kluczowe dla efektywnego zarządzania sobą i swoimi działaniami. Dzieci, które rozwijają te umiejętności, są lepiej przygotowane do stawiania i osiągania celów, radzenia sobie ze stresem i podejmowania odpowiedzialnych decyzji.
Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4
Przedmiot Rozwój społeczno-emocjonalny
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .jpg
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Nauczony06

Nazywam się Paulina Kukiełka.
Oswajam trudną naukę a następnie mówię jak to robić na swoim blogu.
Innymi słowy uczę innych jak uczyć się tak, żeby zapamiętywać.
Moim głównym źródłem wiedzy są książki, badania naukowe oraz praca nad własnymi błędami. Praktykuję zdobytą wiedzę wdrażając nowe metody oraz techniki do nauki własnej. Dzięki temu w 8 miesięcy ( po 6 letniej przerwie od nauki !) udało mi się „przeskoczyć” z poziomu
A1 do B2 w języku angielskim.
Nie wierzę we wrodzony talent do
uczenia się.
Wierzę w dobrze opracowaną
strategię.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *