Turniej RÓWNANIA

Materiał cyfrowy

Turniej równania
Turniej RÓWNANIA dla uczniów klas 6, 7 ,8 może być z powodzeniem wykorzystany w szkole branżowej pierwszego stopnia. Sprawdza się przy powtórzeniach materiału, jako urozmaicenie lekcji.
1. Zawiera 30 zadań, łącznie 62 slajdy. Na drugim slajdzie znajdują się hiperłącza do każdego z zadań, a na slajdach z zadaniami znajdują się hiperłącza do slajdów z odpowiedziami.
2. ZAKRES MATERIAŁU
• Rozwiązywanie równań pierwszego stopnia.

POMYSŁY NA LEKCJE
Edukacja stacjonarna
Uczniów dzielimy na grupy, które na zmianę wybierają numer zadania. Proponuję, aby wszystkie grupy rozwiązywały wszystkie zadania. Po upływie wyznaczonego czasu wyznaczony uczeń z każdej grupy podchodzi do sąsiedniej grupy i sprawdza rozwiązanie zadania. Nauczyciel w tym czasie wyświetla rozwiązanie.

Można slajdy wydrukować, kilka storn na jednej kartce. W ten sposób otrzymamy karty z zdaniami do rozwiązania. Jęli na drugiej stronie wydrukujemy odpowiedzi, to uczeń będzie mógł sam sobie sprawdzić rozwiązanie.

Edukacja zdalna
Dzielimy uczniów na np. 3 osobowe zespoły, udostępniamy każdej grupie prezentację, uczniowie w pokojach rozwiązują zadania i od razu sprawdzają rozwiązania.
#turniej

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pptx
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Matmistrz

MATMISTRZ -Beata Zgoła
Nauczanie matematyki jest moją pasją. Do rozwoju motywuje mnie zaangażowanie dzieci, zaciekawienie, lubię widzieć ich zaskoczenie i radość z osiągniętego celu. Staram się odczarować królową nauk, sprawić, by była przyjazna, interesująca i wkręcająca. Wspólnie z uczniami szukamy jej w różnych dziedzinach życia, odkrywamy jej znaczenie i piękno. Uczniowie pod moim kierunkiem rozwijają się, ale też pokonują swoje ograniczenia.
Bliska mi pedagogika Montessorii-uczenie przez działanie. Dzieci zdobywają wiedzę, kompetencje, umiejętności i doświadczenie poprzez własną spontaniczną aktywność; nauczyciele nie narzucają dzieciom działań, ale współpracują w procesie edukacyjnym. Uważam, że bardzo ważne jest stwarzanie przestrzeni do zdobywania przez uczniów kompetencji, które są ważne przez całe życie człowieka: umiejętność uczenia się, kreatywność, przetwarzanie i interpretowanie informacji, krytyczne myślenie, przedsiębiorczość.
Na moim blogu https://matmistrz.blogspot.com/ opisuję sprawdzone sposoby na uczenie się i nauczanie matematyki. Rodzice i uczniowie znajdą na MATMISTRZU tłumaczenie trudnych zagadnień matematycznych, a nauczyciele pomysły na uatrakcyjnienie swoich lekcji.
Uczniowie pod moim kierunkiem nie tylko rozwijają się, ale pokonują swoje ograniczenia, czasem sięgają nawet po najwyższe nagrody- medale na Mistrzostwach Świata w Speed Stacking.
Tworzę materiały dla uczniów i nauczycieli w Polsce i Włoszech.
FB Matmistrz BZ
https://www.facebook.com/Matmistrz.BZ

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *