Użyj tych trzech przedmiotów i rozwiąż swój problem. Kreatywna gra.

Materiał cyfrowy
Kreatywna gra dla dzieci

Użyj tych trzech przedmiotów i rozwiąż swój problem” to kreatywna gra, która sprawdzi się szczególnie podczas zajęć grupowych, warsztatów, innowacji oraz godziny wychowawczej. Pobudza wyobraźnię.

Instrukcja

Przed wykonaniem tego ćwiczenia przygotuj dwa worki lub pudełka. Do jednego wrzuć karteczki na których napisane są problemy które należy rozwiązać, z kolei do drugiego wrzuć karteczki z przedmiotami. Uczniowie pracują w małych grupach lub parach ( to zależy od Ciebie, jak chcesz ich podzielić). Przedstawiciel każdej z grup podchodzi do Ciebie i losuje najpierw problem do rozwiązania, a następnie 3 przedmioty. Przekazujesz, że dajesz im teraz parę minut na zastanowienie się nad swoim problemem. Jak mogą go rozwiązać? 3 wylosowane przedmioty są dla nich wskazówką i pomocą. Powinni wziąć je pod uwagę podczas rozwiązywania swojego problemu. Przekaż, że te przedmioty mogą być abstrakcyjne oraz.. magiczne. Co oznacza, że jeżeli ktoś wylosował np.Dywan, nie ma żadnych przeciwskazań, żeby był on latającym dywanem. Przedmioty które składają się z kilku elementów (np.kuchenka) mogą być przez nich rozmontowane. W tym ćwiczeniu ograniczać ich może tylko własna wyobraźnia. Grupy mogą wymienić tylko jeden przedmiot na inny jeżeli uznają, że w rozwiązaniu ich problemu jest on kompletnie bezużyteczny. Sprawdź również „ Obudź kreatywność w swojej grupie”

Kategorie ogólne Innowacja pedagogiczna
Klasa/wiek Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych
Przedmiot Materiały na zajęcia wychowawcze
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .jpg
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Nauczony06

Nazywam się Paulina Kukiełka.
Oswajam trudną naukę a następnie mówię jak to robić na swoim blogu.
Innymi słowy uczę innych jak uczyć się tak, żeby zapamiętywać.
Moim głównym źródłem wiedzy są książki, badania naukowe oraz praca nad własnymi błędami. Praktykuję zdobytą wiedzę wdrażając nowe metody oraz techniki do nauki własnej. Dzięki temu w 8 miesięcy ( po 6 letniej przerwie od nauki !) udało mi się „przeskoczyć” z poziomu
A1 do B2 w języku angielskim.
Nie wierzę we wrodzony talent do
uczenia się.
Wierzę w dobrze opracowaną
strategię.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *