W marcu jak w garncu

Materiał cyfrowy

W marcu jak w garncu – garnek z pogodą – zabawa w 3 wariantach:

Wariant 1 :

Zadaniem dzieci jest ułożenie na garnku elementów pogody zwiastujących wiosnę i próba nazwania ich

Wariant 2:

Zadaniem dzieci jest ułożenie na garnku elementów pogody zwiastujących wiosnę. Dzieci najlepiej podzielić na 4-5 osobowe grupy. Każde dziecko ma swój garnek do uzupełnienia. Na środku stolika leży garnek z pulą karteczek z symbolami (tyle zestawów symboli ile jest dzieci). Dzieci losują kolejno i układają tak, by na ich garnkach znalazły się wszystkie elementy tylko raz. Można wykorzystać garnek z rozjaśnionymi symbolami aby było wiadomo czego brakuje. Jeśli dziecko wylosuje symbol który już posiada, zatrzymuje go jednak nie układa na swoim garnku. Przy następnym swoim ruchu może albo losować kolejny albo wymienić się z innym dzieckiem na symbol, którego mu brakuje.

Wariant 3 :

Zadaniem dzieci jest ułożenie na garnku elementów pogody zwiastujących wiosnę. Dzieci najlepiej podzielić na 2-4 osobowe grupy. Każde dziecko ma swój garnek do uzupełnienia. Na środku stolika leży pula karteczek z symbolami (tyle zestawów symboli ile jest dzieci), symbole są zakryte. Dzieci losują kolejno symbole i układają na swoich garnkach. Jeśli wylosują symbol który już posiadają, odkładają go w to samo miejsce, zakrywając symbol. Dzieci starają się zapamiętywać gdzie były odkładane elementy, których im brakuje – coś na zasadzie memory

Kategorie ogólne Przedszkole
Klasa/wiek 3-4 lata, 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat
Przedmiot Edukacja przedszkolna
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 6
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

szczesniakowa_kaska

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *