– Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD):
– Opóźnienia w rozwoju mowy i języka:
– Niepełnosprawność intelektualna:.
– Zaburzenia sensoryczne:
– Zaburzenia emocjonalne i behawioralne:
– Specyficzne trudności w uczeniu się:
– Zaburzenia uwagi i nadpobudliwość (ADHD):
– Problemy zdrowotne:
– Trudności wynikające z warunków rodzinnych i środowiskowych:
Klasy 1-3 – 199 stron
– Trudności w nauce (Dysleksja, Dysgrafia, Dyskalkulia)
– Zaburzenia uwagi i nadpobudliwość (ADHD)
– Zaburzenia rozwojowe (Autyzm, Zespół Aspergera)
– Problemy emocjonalne i behawioralne
– Problemy wynikające z warunków rodzinnych i środowiskowych
– Trudności komunikacyjne i językowe
– Problemy zdrowotne
– Zaburzenia sensoryczne
Klasy 4-8 – 222 stron
– Problemy Edukacyjne: (Specyficzne trudności w uczeniu się; ADHD; Opóźnienie w rozwoju mowy i języka:
– Problemy Emocjonalne i Behawioralne:
– Problemy Społeczne:
– Problemy Zdrowotne (Cukrzyca, padaczka, astma, niepełnosprawności ruchowe, sensoryczne.)
– Zaburzenia Rozwojowe (Zaburzenia ze spektrum autyzmu; Zespół Aspergera)
– Problemy wynikające z warunków rodzinnych i środowiskowych:
– Problemy adaptacyjne
– Problemy związane z uzdolnieniami
– Uczniowie zdolni i utalentowani
– Zaburzenia sensoryczne
Każdy plan powinien odzwierciedlać konkretne działania, ich cel i efekty, przy jednoczesnym zachowaniu zasad poufności i zgodności z przepisami edukacyjnymi.
Ostatnio przeglądane materiały
Recenzje
By Małgorzata on
Bardzo przydatne materiały
Dla 154 z 173 osób ta recenzja była pomocna.
Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje
Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE
By Ebi on
Materiały bardzo przydatne, polecam serdecznie!
Dziękujemy za Twoją opinię.
Dla 92 z 117 osób ta recenzja była pomocna.
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź