Zadania wielkanocne z kodami QR dla klasy 4 oraz 5-6

Zadania wielkanocne z kodami QR i zapisanymi normalnie. Pakiet składa się z 2 kart pracy: dla klasy 4 oraz klas 5 i 6. Treści zadań dotyczą Świąt Wielkanocnych, zawierają zadania z ułamków zwykłych i dziesiętnych, NWD, jednostki masy i czasu. Plik zawiera aż 5 różnych metod pracy z zadaniami.

Dla kogo:

  • Uczniów szkół podstawowych (klasa 4 oraz 5 i 6)

 

Przeznaczenie:

  • Na lekcję świąteczną. Treści zadań dotyczą Świąt Wielkanocnych, zawierają zadania z ułamków zwykłych i dziesiętnych, NWD, jednostki masy i czasu. 
  • Na zastępstwa.
  • Do pracy grupowej lub samodzielnej

 

Zestaw zawiera:

  • Karta pracy dla ucznia w dwóch wersjach (jedna z wpisanymi treściami zadań, druga bez)
  • Dwie wersje zadań (zapisane w kodach QR lub normalnie)
  • Odpowiedzi do zadań
  • Instrukcję wykonania zadania

 

Dane techniczne:

Format: PDF

Liczba stron łącznie: 16

Liczba plików: 2

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 16
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 15 - 30 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

przestrzenpozytywnejedukacji

Cześć! Nazywam się Ola Jakubczak, jestem matematyczką, absolwentką psychologii pozytywnej i twórczynią Przestrzeni Pozytywnej Edukacji. Razem z Dorotą Walter (również matematyczką) sprawiamy, że nauka matematyki jest łatwiejsza, a także dbamy o wyposażenie ucznia w kompetencje przyszłości, umiejętności przydatne w dalszej edukacji, pracy i życiu codziennym.

Naszą misją jest odczarowanie matematyki i edukacji. Tworzymy przestrzeń pozwalającą uczniom poczuć się pewnie i rozwinąć skrzydła. Dbamy o to, aby lekcje były ciekawe, angażujące, tworzymy własne materiały edukacyjne, gry oraz zabawy matematyczne. Nieustannie się rozwijamy, szukamy nowych form i metod nauczania, żeby każda lekcja była niezwykłą, pełną pozytywnych emocji, przygodą. Ucząc matematyki, uczymy kompetencji potrzebnych uczniom w kolejnych etapach nauki, pracy i życiu. Poza treściami matematycznymi i przygotowaniem do egzaminu, uczymy planowania nauki, tworzenia notatek, metod efektywnego uczenia się, sposobów na motywację, radzenie sobie ze stresem egzaminacyjnym i wielu innych potrzebnych umiejętności.

Wspieramy również rodziców i nauczycieli, ich rozwój, dbanie o siebie, swoje granice aby mogli czuć się spełnieni i szczęśliwi oraz mieli siłę, wiedzę i umiejętności potrzebne do wsparcia ucznia w procesie edukacji. Szerzymy edukację pozytywną, czyli opartą na zasobach, w atmosferze empatii, szacunku i akceptacji, bo wiemy, że to najlepsza droga, a zmieniając swoje “podwórko”, przyczyniamy się do czegoś większego i tym samym mamy wpływ na obraz edukacji w Polsce.

To od nas zależy jak będzie wyglądało jutro ?

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *