Zestaw kart obrazkowych: ACCESORIES and PERSONAL POSSESSIONS SET 1

Materiał cyfrowy

Zestaw kart obrazkowych: ACCESORIES and PERSONAL POSSESSIONS SET 1

Karty obrazkowe VES (Vocabulary Enrichment Set) zawierają w sobie trzy materiały:

  • karty trójdzielne: obrazek bez podpisu, podpis do dopasowania, karta sprawdzająca (obrazek, podpis, przykładowe zdanie)
  • spell-check: karta, na której uczeń uczy się pisowni słów
  • naklejki„: zestaw obrazków do wklejenia do zeszytu przedmiotowego lub osobnego własnego „słownika obrazkowego”.

Cały zestaw VES jest materiałem, z którym uczeń pracuje w konkretnej sekwencji, która opisana jest w materiale. Nie mniej jednak, z kartami można pracować na różne inne sposoby.

Zestaw „Accessories & personal possessions set 1” zawiera następujące słownictwo:

  • necklace
  • ring
  • watch
  • belt
  • backpack
  • handbag
  • wallet
  • mobile
  • bracelet
  • earrings

Materiał jest inspirowany pedagogiką Montessori, ale może być używany również w klasie tradycyjnej.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4
Przedmiot Angielski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 15
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 15 - 30 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

montenglish

Jestem nauczycielem angielskiego od 20 lat, z tego 9 lat spędziłam pracując w placówce Montessori jako koordynator nauczania języka angielskiego, a w późniejszym czasie wicedyrektor szkoły. Moją pasją jest tworzenie materiałów inspirowanych pedagogiką Montessori, czyli takich, z którymi uczniowie mogą pracować samodzielnie bez pomocy nauczyciela. Dlatego większość moich pomocy ma zawartą w sobie kontrolę błędu, tak by uczniowie mogli samodzielnie sprawdzać swoje odpowiedzi. Dodatkowo zależy mi na tym by moje materiały były estetyczne, tak by zachęcały uczniów do sięgania po nie oraz aby angażowały różne zmysły.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *