Task Cards działają na zasadzie izolacji trudności: skupiają się tylko na rozpoznaniu różnicy między tym, którego czasu należy użyć aby prawidłowo przetłumaczyć zdanie. Wszystkie słowa są podane, w poprawnej kolejności, a zadanie ucznia polega na ułożeniu poprawnego zdania.
Karty zawierają kontrolę błędu, co pozwala na samodzielną pracę ucznia. Poprawne zdania znajdują się zawsze na dole karty. Można je zakrywać i odkrywać aby sprawdzić odpowiedź. Ja odcinam odpowiedz a następnie przyklejam ją powrotem na przezroczystą taśmę klejącą do około. W ten sposób zdanie z odpowiedzią zaginam i chowam za kartę i odginam aby sprawdzić poprawność odpowiedzi.

Więcej na temat task cards i tego jak z nimi pracuję przeczytasz tu: https://www.montenglish.com/post/present-simple-and-present-continuous-task-cards-different-than-all-the-others
Zestaw Future (be going to/will/Present Continuous) składa się z 36 kart.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Angielski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | karta pracy |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 10 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


DWUSTRONNE ILUSTACJE – WIOSNA
Niemiecki Frühling Paket
Konstytucja 3 maja – analiza tekstu
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź