Karty be going to vs Future Simple vs Present Continuous: tłumaczenia

Materiał cyfrowy

Task Cards działają na zasadzie izolacji trudności: skupiają się tylko na rozpoznaniu różnicy między tym, którego czasu należy użyć aby prawidłowo przetłumaczyć zdanie. Wszystkie słowa są podane, w poprawnej kolejności, a zadanie ucznia polega na ułożeniu poprawnego zdania.

Karty zawierają kontrolę błędu, co pozwala na samodzielną pracę ucznia. Poprawne zdania znajdują się zawsze na dole karty. Można je zakrywać i odkrywać aby sprawdzić odpowiedź. Ja odcinam odpowiedz a następnie przyklejam ją powrotem na przezroczystą taśmę klejącą do około. W ten sposób zdanie z odpowiedzią zaginam i chowam za kartę i odginam aby sprawdzić poprawność odpowiedzi.

 

Więcej na temat task cards i tego jak z nimi pracuję przeczytasz tu: https://www.montenglish.com/post/present-simple-and-present-continuous-task-cards-different-than-all-the-others

Zestaw Future (be going to/will/Present Continuous) składa się z 36 kart.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Angielski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 10
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 15 - 30 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

montenglish

Jestem nauczycielem angielskiego od 20 lat, z tego 9 lat spędziłam pracując w placówce Montessori jako koordynator nauczania języka angielskiego, a w późniejszym czasie wicedyrektor szkoły. Moją pasją jest tworzenie materiałów inspirowanych pedagogiką Montessori, czyli takich, z którymi uczniowie mogą pracować samodzielnie bez pomocy nauczyciela. Dlatego większość moich pomocy ma zawartą w sobie kontrolę błędu, tak by uczniowie mogli samodzielnie sprawdzać swoje odpowiedzi. Dodatkowo zależy mi na tym by moje materiały były estetyczne, tak by zachęcały uczniów do sięgania po nie oraz aby angażowały różne zmysły.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *