5x dlaczego – myślenie krytyczne – Naczynia krwionośne

5x dlaczego – myślenie krytyczne – Naczynia krwionośne

Rutyny myślenia krytycznego to doskonały sposób na rozwijanie kompetencji kluczowych u uczniów. 5x dlaczego pozwala zgłębić temat i zastanowić się nad przyczynami różnych mechanizmów/rozwiązań w ciele człowieka. Zachęcam, do napisania pierwszego zdania na tablicy i poprosić uczniów o przygotowanie 5x dlaczego (samodzielnie lub w grupach). Na koniec można pokazać uczniom przykładowe rozwiązanie. Jeśli okaże się to zbyt trudne dla uczniów można pokazać uczniom notatkę z lukami (np. zakryć drugie i czwarte zdanie).

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 7, Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Biologia
Dokumenty
Pliki graficzne .png
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Mistrz biologii - Olivia Dycewicz

Olivia Dycewicz
Nauczycielka biologii w Dwujęzycznej Szkole Podstawowej ATUT Fundacji Edukacji Międzynarodowej we Wrocławiu. Pracuje w programie IB Middle Years Programme. Członkini grupy Superbelfrzy RP. Doradca metodyczny we Wrocławskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli. Współautorka podręczników i zeszytów ćwiczeń serii "Biologia bez tajemnic" wydawnictwa WSiP. Pasjonatka różnorodnych metod nauczania biologii, autorka zgamifikowanych cykli lekcji: Tropy Zbrodni oraz Międzygalaktyczne Potyczki Medyczne. Tworzy i publikuje własne pomoce dydaktyczne, modele, gry, scenariusze i projekty, mające ułatwić naukę biologii. Uczestniczka i prelegentka wielu konferencji naukowych dotyczących dydaktyki i nauczania.
Zapraszam na: https://www.facebook.com/Olivia.Dycewicz

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *