Egzamin ósmoklasisty – zbiór zadań z matematyki

Zbiór zadań z zadaniami egzaminacyjnymi dla ósmoklasistów dostosowany do wymagań z 2024 roku. To połączenie, jakiego jeszcze nie było – matematyka z psychologią, bo dobrze wiemy, że podczas nauki i na egzaminie potrzebne jest coś więcej niż wiedza matematyczna.

Jak wygląda w środku?

Dlaczego warto wybrać właśnie ten zbiór zadań?

  • przyjazny wygląd i liczba zadań, która nie przytłacza,
  • wygodna forma do samodzielnego druku, kserowania dla uczniów lub korzystania na tablicy multimedialnej,
  • opis sposobu pracy ze zbiorem,
  • zadania dostosowane do wymagań z 2024 roku,
  • kompleksowe podejście do egzaminu – wiedza matematyczna i umiejętności,
  • napisany przez nauczycielki i autorki materiałów edukacyjnych,
  • przetestowany przez setki uczniów.

 

Pakiet zawiera:

  • 10 mini-egzaminów złożonych z części zadaniowej (6 zadań zamkniętych i 2 otwarte) oraz części psychologicznej (wskazówki mogące pomóc w pisaniu egzaminu ósmoklasisty)
  • zbiorczą kartę odpowiedzi (do mierzenia postępów ósmoklasisty)
  • listę stron i aplikacji pomocnych w nauce do egzaminu (w formie linków oraz kodów QR)
  • odpowiedzi do kart pracy
  • egzamin próbny
  • notatki wizualne z poruszanych treści psychologicznych dotyczące radzenia sobie ze stresem egzaminacyjnym, sposobami uczenia się, planowania nauki i wiele więcej

 

Dane techniczne:

Format: PDF

Liczba plików: 3

Łączna liczba stron: 50

Zobacz także nasz drugi zbiór zadań dla 8-klasistów, gdzie wszystkie zadania są podzielone tematami:

Zbiór zadań z matematyki: Przygotowanie do egzaminu E8

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 21 - 30
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności ponad 120 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

przestrzenpozytywnejedukacji

Cześć! Nazywam się Ola Jakubczak, jestem matematyczką, absolwentką psychologii pozytywnej i twórczynią Przestrzeni Pozytywnej Edukacji. Razem z Dorotą Walter (również matematyczką) sprawiamy, że nauka matematyki jest łatwiejsza, a także dbamy o wyposażenie ucznia w kompetencje przyszłości, umiejętności przydatne w dalszej edukacji, pracy i życiu codziennym.

Naszą misją jest odczarowanie matematyki i edukacji. Tworzymy przestrzeń pozwalającą uczniom poczuć się pewnie i rozwinąć skrzydła. Dbamy o to, aby lekcje były ciekawe, angażujące, tworzymy własne materiały edukacyjne, gry oraz zabawy matematyczne. Nieustannie się rozwijamy, szukamy nowych form i metod nauczania, żeby każda lekcja była niezwykłą, pełną pozytywnych emocji, przygodą. Ucząc matematyki, uczymy kompetencji potrzebnych uczniom w kolejnych etapach nauki, pracy i życiu. Poza treściami matematycznymi i przygotowaniem do egzaminu, uczymy planowania nauki, tworzenia notatek, metod efektywnego uczenia się, sposobów na motywację, radzenie sobie ze stresem egzaminacyjnym i wielu innych potrzebnych umiejętności.

Wspieramy również rodziców i nauczycieli, ich rozwój, dbanie o siebie, swoje granice aby mogli czuć się spełnieni i szczęśliwi oraz mieli siłę, wiedzę i umiejętności potrzebne do wsparcia ucznia w procesie edukacji. Szerzymy edukację pozytywną, czyli opartą na zasobach, w atmosferze empatii, szacunku i akceptacji, bo wiemy, że to najlepsza droga, a zmieniając swoje “podwórko”, przyczyniamy się do czegoś większego i tym samym mamy wpływ na obraz edukacji w Polsce.

To od nas zależy jak będzie wyglądało jutro ?

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *