Gra w parach z graniastosłupów kl. 7 -8

To, co warto wiedzieć przed wykorzystaniem pobranego przez Ciebie materiału edukacyjnego :

Dla kogo:
Uczniów szkół podstawowych (klasa 7 i 8)

Przeznaczenie:
Na lekcję, na której obliczamy pola powierzchni i objętości graniastosłupów – zadania nie zawierają zastosowania Twierdzenia Pitagorasa
Na zastępstwa.
Na zajęcia wyrównawcze.
Do pracy indywidualnej, grupowej lub w parach.

Zestaw zawiera:
Zadania dla ucznia
Instrukcję wykonania zadania
Odpowiedzi do zadań

Przykładowy sposób pracy:
Kserujemy kartę zadań. Każdej parze uczniów dajemy jedną kartkę, kostkę do gry (może być wirtualna kostka do gry na telefonie) oraz spinacz. Uczniowie na przemian robią ze spinacza i ołówka spinner i losują polecenie. Następnie rzucają kostką do gry i losują w ten sposób graniastosłup, którego dotyczyć będzie to polecenie. Zadania mogą robić wspólnie lub samodzielnie i sprawdzać siebie nawzajem.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

przestrzenpozytywnejedukacji

Cześć! Nazywam się Ola Jakubczak, jestem matematyczką, absolwentką psychologii pozytywnej i twórczynią Przestrzeni Pozytywnej Edukacji. Razem z Dorotą Walter (również matematyczką) sprawiamy, że nauka matematyki jest łatwiejsza, a także dbamy o wyposażenie ucznia w kompetencje przyszłości, umiejętności przydatne w dalszej edukacji, pracy i życiu codziennym.

Naszą misją jest odczarowanie matematyki i edukacji. Tworzymy przestrzeń pozwalającą uczniom poczuć się pewnie i rozwinąć skrzydła. Dbamy o to, aby lekcje były ciekawe, angażujące, tworzymy własne materiały edukacyjne, gry oraz zabawy matematyczne. Nieustannie się rozwijamy, szukamy nowych form i metod nauczania, żeby każda lekcja była niezwykłą, pełną pozytywnych emocji, przygodą. Ucząc matematyki, uczymy kompetencji potrzebnych uczniom w kolejnych etapach nauki, pracy i życiu. Poza treściami matematycznymi i przygotowaniem do egzaminu, uczymy planowania nauki, tworzenia notatek, metod efektywnego uczenia się, sposobów na motywację, radzenie sobie ze stresem egzaminacyjnym i wielu innych potrzebnych umiejętności.

Wspieramy również rodziców i nauczycieli, ich rozwój, dbanie o siebie, swoje granice aby mogli czuć się spełnieni i szczęśliwi oraz mieli siłę, wiedzę i umiejętności potrzebne do wsparcia ucznia w procesie edukacji. Szerzymy edukację pozytywną, czyli opartą na zasobach, w atmosferze empatii, szacunku i akceptacji, bo wiemy, że to najlepsza droga, a zmieniając swoje “podwórko”, przyczyniamy się do czegoś większego i tym samym mamy wpływ na obraz edukacji w Polsce.

To od nas zależy jak będzie wyglądało jutro ?

Recenzje

  • Gra w parach - graniastosłupy

    Ciekawe rozwiązanie do nauki obliczania pola powierzchni i objętości graniastosłupów. Polecam.

    Dla 31 z 66 osób ta recenzja była pomocna.

    Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje

    Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE

  • Napisz recenzję

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *