Monotoniczność funkcji, znak wartości funkcji + 34 wykresy różnych funkcji.

Materiał cyfrowy

Umiejętności: odczytywanie maksymalnych przedziałów monotoniczności oraz znaków wartości funkcji (24 przykłady)

 4 zadania z odczytywania z  wykresów większości własności funkcji: : dziedziny, miejsca zerowego, współrzędnych punktów przecięcia wykresu z osiami układu współrzędnych, zbioru wartości funkcji, największej i najmniejszej wartości funkcji,  odczytywanie maksymalnych przedziałów monotoniczności oraz znaków wartości funkcji.

 Przeznaczenie: szkoła ponadpodstawowa, szkoła branżowa I i II stopnia.

 Karta pracy do wprowadzenia odczytywania wyżej wymienionych własności funkcji z wykresu.

Dodatkowo udostępniam 34 różne wykresy funkcji w formacie jpg (nie są to zrzuty, tylko wykresy wykonane przeze mnie).

Wykresy można wykorzystać do przygotowywania własnych kart pracy, sprawdzianów i kartkówek, do wprowadzenia urozmaicenia na lekcji i np. pocięte uczniowie mogą losować, a następnie odczytywać określone umiejętności.

#funkcja #własności #monotoniczność

Kategorie ogólne Szkoła ponadpodstawowa
Klasa/wiek Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .jpg
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Matmistrz

MATMISTRZ -Beata Zgoła
Nauczanie matematyki jest moją pasją. Do rozwoju motywuje mnie zaangażowanie dzieci, zaciekawienie, lubię widzieć ich zaskoczenie i radość z osiągniętego celu. Staram się odczarować królową nauk, sprawić, by była przyjazna, interesująca i wkręcająca. Wspólnie z uczniami szukamy jej w różnych dziedzinach życia, odkrywamy jej znaczenie i piękno. Uczniowie pod moim kierunkiem rozwijają się, ale też pokonują swoje ograniczenia.
Bliska mi pedagogika Montessorii-uczenie przez działanie. Dzieci zdobywają wiedzę, kompetencje, umiejętności i doświadczenie poprzez własną spontaniczną aktywność; nauczyciele nie narzucają dzieciom działań, ale współpracują w procesie edukacyjnym. Uważam, że bardzo ważne jest stwarzanie przestrzeni do zdobywania przez uczniów kompetencji, które są ważne przez całe życie człowieka: umiejętność uczenia się, kreatywność, przetwarzanie i interpretowanie informacji, krytyczne myślenie, przedsiębiorczość.
Na moim blogu https://matmistrz.blogspot.com/ opisuję sprawdzone sposoby na uczenie się i nauczanie matematyki. Rodzice i uczniowie znajdą na MATMISTRZU tłumaczenie trudnych zagadnień matematycznych, a nauczyciele pomysły na uatrakcyjnienie swoich lekcji.
Uczniowie pod moim kierunkiem nie tylko rozwijają się, ale pokonują swoje ograniczenia, czasem sięgają nawet po najwyższe nagrody- medale na Mistrzostwach Świata w Speed Stacking.
Tworzę materiały dla uczniów i nauczycieli w Polsce i Włoszech.
FB Matmistrz BZ
https://www.facebook.com/Matmistrz.BZ

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *