PLANSZE DO GIER by Alicja Soszka

Aż 9 baz do gier do samodzielnego wykonania przez Uczniów

DOMINO

klasyczne zasady gry w domino

Uczniowie planują START i KONIEC oraz zapisują / rysują parami hasła

 

GRA KARCIANA

gra polega na zadawaniu pytań o udzielaniu odpowiedzi.

Tworząc grę należy pamiętać, że góra karty zawiera odpowiedź, zaś dół pytanie.

 

BINGO

klasyczne zasady gry w BINGO: wygrywa ten, kto ułoży żetony poziomo, pionowo lub po skosie.

Na planszach z napisem BINGO uczniowie zapisują uczone treści i takie same na BINGO CARDS. Następnie losują jedną z karteczek BINGO CARDS. W miejscu tego elementu na planszy BINGO Uczeń kładzie żeton / guzik / lub skreśla (wtedy plansza jest jednorazowego użytku)

 

MEMORY

Uczniowie tworzą pary w kolorowych okienkach plansz.

zasady gry klasyczne

 

KABOOM

na planszach z patyczkami KABOOM Uczniowie zapisują pytania / zagadnienia / polecenia. Następnie rozcinamy patyczki i wkładamy do kubeczka. Uczniowie losują patyczki i wykonują zadania na nich zapisane. Jeśli Uczeń wylosuje patyczek z napisem KABOOM, wkłada wszystkie zebrane dotąd patyczki do kubeczka. Wygrywa ten, kto w trakcie np. 10 minut uzbiera najwięcej patyczków.

KARTA WYWIADU

to gotowe narzędzie do przeprowadzenia wywiadu.

To baza planszowa, stworzona po to, aby zaoszczędzić czas na rysowanie tabelek w czasie lekcji. Usprawnia nam zajęcia i przez to uatrakcyjnia, bo Uczniowie

nie dekoncentrują się na rozplanowywanie tabel.

 

KÓŁKO I KRZYŻYK

klasyczne zasady gry

Uczniowie wykorzystują plansze do gry TIC TAC TOE,

na których zamiast żetonów kładą przygotowane uprzednio karteczki z zadaniami. Żeby położyć karteczkę Uczeń musi rozwiązać zadanie / udzielić odpowiedzi. Każdy Uczeń przygotowuje 6 różnych zagadnień z sześcioma najtrudniejszymi dla niego wątkami.

 

KÓŁECZKOWE WYZWANIA

to możliwość stworzenia kilku podsumowujących uczone treści zadań typu: wymień 5… , nazwij 3 … , rozwiąż zadanie … Polecenia te tworzą sami Uczniowie. Następnie wycinają kółeczka, mieszają je, losują i wykonują zadanie.

 

BYSTRE OKO

to gra dla spostrzegawczych osób. Na pustych kółeczkach Uczniowie zapisują słówka, rysują elementy (kilka

na jednym kółeczku). Uczeń, który zna rozwiązanie przynajmniej jednego zadania woła OCZKO lub SEE IT

i udziela odpowiedzi.

 

Można też zapisać wyrazy z danego działu na kółeczkach.

Gra polega na tych samych zasadach co gra w dobble.

Kolejną karteczkę na kupce kładzie ta osoba, która poprawnie odczytała / przetłumaczyła słowo / wyrażenie

z ostatniej karteczki. Wygrywa ten, kto pozbędzie się wszystkich kółeczek.

 

 

 

 

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych
Przedmiot Inne
Dokumenty
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 21 - 30
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności ponad 120 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Alicja Soszka - notatki wizualne

Jestem twórcą notatek wizualnych od kilku lat.
Tworzę z potrzeby serca i dlatego, że jestem pewna ich skuteczności w uczeniu się.
Moje notatki wizualne wyróżnia to, że są one niezwykłymi sketchnotkami.
Prawie zawsze są czarno białe, ponieważ zostawiam miejsce do działania dla ucznia i nauczyciela.
Tworzę notatki kompatybilne z programem nauczania języka angielskiego dla poszczególnych klas. Tworzę zestawy tematyczne takie jak gramatyka dla podstawówki, zestawienie wszystkich czasów, gramatyka dla szkoły średniej, American and British English, SmartGrammar i wiele wiele innych.
Tworzę też plakaty motywacyjne dla wychowawców,
gry oparte na wizualizacji (także kompatybilne z notatkami wizualnymi z języka angielskiego) oraz okolicznościowe). Dostępne są też UZUPEŁNIANKI do notatek wizualnych dające możliwość praktycznego utrwalania lub sprawdzenia.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *