Projekt: Teatr Niewidzialnych Dzieci

Materiał cyfrowy

Projekt: Teatr Niewidzialnych Dzieci (po lekturze powieści Marcina Szczygielskiego)

Teatr Niewidzialnych Dzieci to projekt edukacyjny przeznaczony dla klas 5. i 6. szkoły podstawowej. Na jego realizację potrzebujesz 10 lekcji.

Założenia projektu:

  • W ramach realizacji projektu uczniowie przygotowują przedstawienie inspirowane fragmentem Teatru Niewidzialnych Dzieci, analizują problematykę utworu, robią plakat i zaproszenie na premierę spektaklu.
  • Uczniowie wykonują jak największą część pracy samodzielnie. Całość projektu wykonują w czasie lekcji.
  • Uczniowie, muszą zrealizować wszystkie punkty wskazane w NaCoBeZu.
  • Uczniowie pracują w grupach.
  • Ocenie podlega zarówno praca w parach, jak i praca indywidualna.
  • Uczniowie otrzymują ocenę za projekt na podstawie kryteriów wskazanych w NaCoBeZu. Każdy uczeń powinien otrzymać informację zwrotną w postaci oceny kształtującej.

Twoi uczniowie nauczą się:

  • jak napisać scenariusz;
  • jak zrobić plakat i napisać zaproszenie;
  • jak zaplanować swoje działania w trakcie pracy projektowej;
  • jak wykorzystać swoje mocne strony do pracy projektowej;
  • jak współpracować w grupie;
  • jak przeprowadzić ewaluację projektu.

Ty natomiast otrzymasz kompletny opis projektu wraz z materiałami do druku.

Zestaw zawiera:

  • opis projektu dla ucznia i nauczyciela;
  • karty kompetencji do podziału na grupy;
  • lekturowniki do uzupełniania w trakcie czytania;
  • karty pracy do zadań wprowadzających;
  • plan projektu oraz ankietę ewaluacyjną;
  • kartę samooceny.
Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 5, Klasa 6
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 17
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności ponad 120 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

codzisiajrobimy

Mam na imię Magda i lubię sama sobie zadawać trudne pytania, a potem próbować na nie odpowiadać.

Na co dzień uczę języka polskiego w jednej z warszawskich szkół podstawowych. W swojej codziennej pracy kieruję się zasadami Porozumienia bez Przemocy oraz oceniania kształtującego. Najważniejsze są dla mnie budowanie relacji z moimi uczniami oraz uczenie ich krytycznego myślenia. Uczę się, jak być empatycznym człowiekiem otwartym na problemy współczesnego świata i to samo staram się przekazać moim uczniom.

Zapraszam Cię serdecznie na mojego bloga, na którym dzielę się darmowymi pomysłami na lekcje oraz opowiadam o swojej codziennej pracy.

www.codzisiajrobimy.pl

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *