Jest to seria zadań do tekstu źródłowego, które mają na celu rozwijanie umiejętności myślenia chronologicznego, krytycznej analizy źródła oraz formułowania samodzielnej opinii, a także podsumować to, co uczniowie już wiedzą na temat reformacji.
Zadanie zakłada, że lekcja o reformacji i kontrreformacji została już przeprowadzona i uczniowie znają te pojęcia, a także postulaty Lutra czy Kalwina oraz to w jaki sposób Kościół katolicki na ten ruch zareagował. Jest to zadanie wprowadzające do tematu, w związku z czym zakłada, że choćby konfederacja warszawska czy pojęcie „państwa bez stosów” nie zostały jeszcze wprowadzone – lepiej zrobić to dopiero po jego wykonaniu, ponieważ istnieje ryzyko że uczniowie będą wtedy zbyt polegać na swojej wiedzy zamiast myśleć.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła ponadpodstawowa |
| Klasa/wiek | Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Historia |
| Dokumenty | .docx |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 4 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Karty pracy do nauki o ekologii. Kolorowanki. Labirynty. Połącz kropki.
50 równań kwadratowych z rozwiązaniami
Mapa szkoły do ćwiczenia wskazywania drogi – karta pracy z angielskiego
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź