Drodzy Autorzy i Klienci,
Właśnie wystartowaliśmy na nowej stronie, co było dla nas dużym wyzwaniem.
Jeśli zauważycie, że jakaś funkcjonalność działa nieprawidłowo, śmiało zgłaszajcie to na adres admin@zlotynauczyciel.pl.
Postaramy się rozwiązać to najszybciej, jak to możliwe.
Jestem tęczową osobą nauczycielską. Słucham, wspieram, uczę, bawię. Działam według autorskiego programu, który dostosowuję do indywidualnych potrzeb osoby uczącej się. Traktuję proces nauczania-uczenia się jako wspólną podróż, pełną niespodzianek, trudności i pomyślnych rozwiązań. Na zajęciach tworzę przyjazną, bezpieczną atmosferę.
Moim konikiem jest czytanie – uczę uważnego, krytycznego czytania i sprawiam, że ta czynność staje się przyjemna. Stworzyłom pomoc w samodzielnym czytaniu – Lekturownik. Zagadnieniem czytania zajmuję się również naukowo. Napisałam współautorską monografię „Czytanie w praktyce szkolnej. O odbiorze lektur szkolnych” oraz liczne artykuły na temat czytania krytycznego, etycznego, ekokrytycznego.
Ukończyłom studia filologiczne I i II stopnia o specjalności antropologiczno-kulturowej i nauczycielskiej a także semestr historii sztuki na UJ. Mam za sobą także pomyślnie zakończony pierwszy semestr studiów Artes Liberales UW, jestem w trakcie kursu tutorskiego. Lubię się rozwijać, dlatego w codzienności dostrzegam okazje do nauki czegoś nowego. Błędy to nie porażki tylko nieodłączony element procesu uczenia się.
Prezentacja zawiera:
- podstawowe informacje na temat krótkich pisemnych form egzaminacyjnych,
- przykłady realizacji zadania,
- schematy,
- banki przydatnych słów,
- ćwiczenia.
Jak krytycznie czytać teksty nie tylko w internecie: krytyczne myślenie
Infografika przedstawia informacje na temat tego, czym jest krytyczne myślenie oraz w jaki sposób czytać krytycznie teksty ni...